Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Francis

Wat een service

Pluspunten Vriendenboeken

De communicatie, het maken van het boekje.

Super enthousiast, verrast!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Francis, Hartelijk dank voor je mooie review, daar zijn we blij mee. Hele fijne feestdagen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, team Vriendenboeken

Mooi weertje

Mooi persoonlijk geschenk

Gewoon origineel

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Mooi weertje, Hartelijk dank voor je positieve feedback, we zijn er erg blij mee. Fijne feestdagen en graag tot een volgende keer, hartelijke groet, team Vriendenboeken

Annemieke

Afscheidsboek

Pluspunten Vriendenboeken

makkelijke website, snelle levering, goed contact met onduidelijke foto's.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel mooi, erg blij mee.

Beste Annemieke,
Hartelijk dank voor de mooie feedback, fijn om te lezen. Wij wensen je heerlijke feestdagen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, team Vriendenboeken

Pensioenboek

Pluspunten Vriendenboeken

Meedenken, open staan voor andere ideeen, snelle service, super snelle reactie op vragen

Geweldig

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor allen tienen, heel fijn. We wensen je mooie feestdagen en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

D Wauthle

Geweldig

Alles was een +

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het helemaal top

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste D Wauthle, super bedankt voor de vijf sterren, zijn wel heel blij mee. Wij wensen je fantastische feestdagen en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

HvdB

Simpel en zo leuk

Pluspunten Vriendenboeken

In mijn geval heb ik de totale regie gehad; is ook een optie nl ipv de deelnemers individueel te laten reageren. Werkt simpel.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Onverdeeld positief en enthousiast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor je mooie review, fijn om te lezen dat de reacties zo positief en enthousiast waren. Wij wensen je mooie feestdagen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, team... Super bedankt voor je mooie review, fijn om te lezen dat de reacties zo positief en enthousiast waren. Wij wensen je mooie feestdagen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, team Vriendenboeken

VOBC

Fantastisch

Pluspunten Vriendenboeken

De goede werking van het systeem om een vriendenboek zelf samen te stellen was fijn en het uiteindelijke product was helemaal perfect

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger van het vriendenboek was blij verrast en ook erg onder de indruk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review, wij zijn er erg blij mee. Fijn dat jullie boek in de smaak viel. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Marieke

Was echt top!

super snel
zelfs nog advies na de opdracht gekregen

super positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Marieke voor je mooie en positieve review, daar zijn wij erg blij mee! Fijn dat jullie boek zo goed is ontvangen. Hartelijke groet en graag weer tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Super geslaagd

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de vijf sterren, daar zijn wij erg blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Sifra

Geslaagd kado!

Pluspunten Vriendenboeken

Snelle reactie toen ik een foutje in mijn boek had ontdekt. Het kon nog worden aangepast en een week later heb ik een prachtig boek ontvangen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn zwangere zus vond het een ontzettend leuk en origineel kado!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Sifra voor je mooie en positieve review. Vijf sterren, daar zijn wij erg blij mee! Fijn dat je zus het boek mooi vond. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken