Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Nicole 50 jaar

Pluspunten Vriendenboeken

Redelijk makkelijk te bewerken, ziet er super mooi uit met de harde kaft, etc.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was enthousiast. Degene waar het boek voor was, was ontzettend onder de indruk.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie feedback. Vijf sterren, daar zijn wij erg blij mee! Goed om te lezen dat iedereen enthousiast was. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Jackie @ VUB

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Lisa voor de vijf sterren, daar zijn wij erg blij mee! Hartelijke groet en graag weer tot een volgende keer, team Vriendenboeken.

Niet geschikt voor ouderen!

Pluspunten Vriendenboeken

Het vriendenboek is erg mooi geworden. Goede service door bij bestelling te attenderen op een niet verzonden pagina.

Geweldig.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je feedback, wij zijn er blij mee. Het is een beetje wisselend hoe ouderen het invullen vd vriendenpagina's ervaren. We zien ook best vaak oudere mensen die het invullen en... Hartelijk dank voor je feedback, wij zijn er blij mee. Het is een beetje wisselend hoe ouderen het invullen vd vriendenpagina's ervaren. We zien ook best vaak oudere mensen die het invullen en uploaden probleemloos doen. Maar dat heeft misschien te maken met hun computervaardigheden. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Evalien Hartog

Wat een fantastische herinnering

Zoveel mogelijkheden

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn ouders hebben het boek gekregen voor hun gouden huwelijk. En wat zijn ze er blij mee!! Zo persoonlijk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Evalien, Fijn dat je een review hebt geschreven. Wij zijn superblij met de vijf sterren, dankjewel! Mooi dat je ouders zo blij zijn met jullie boek! Hartelijke groet en graag tot een volgende... Beste Evalien, Fijn dat je een review hebt geschreven. Wij zijn superblij met de vijf sterren, dankjewel! Mooi dat je ouders zo blij zijn met jullie boek! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Arens

Verjaardag 40

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Superleuk! De ontvangster vond het het mooiste cadeau ze ooit gehad had, de deelnemers vonden het leuk om in te vullen, vonden het eindresultaat fantastisch.

Reactie Vriendenboeken.nl:

'Mooiste cadeau ooit gehad'! Leuk! Dankjewel Arens voor je mooie review. We zijn er erg blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Lisa van der Mispel

Vriendenboek familie

Makkelijk te maken
Goede service
Iedereen kan thuis online aan de slag
Ziet er goed uit
Je kan veel thema’s en achtergronden kiezen
Veel extra bladen kun je toevoegen

Zeer positief!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Lisa voor je mooie en positieve review. Vijf sterren, daar zijn wij erg blij mee! Hartelijke groet en graag weer tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Daltonschool Oegstgeest

Afscheidsboekje groep 8

Geweldige service!!!

Heel enthousiast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dank Dalton school voor jullie mooie feedback. Superleuk dat jullie al voor het vierde jaar een afscheidsboek hebben gemaakt. Daar zijn wij erg blij mee! Hartelijke groet en graag tot volgend jaar,... Dank Dalton school voor jullie mooie feedback. Superleuk dat jullie al voor het vierde jaar een afscheidsboek hebben gemaakt. Daar zijn wij erg blij mee! Hartelijke groet en graag tot volgend jaar, team Vriendenboeken.nl

S. van den Dobbelsteen

Mooi aandenken

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in gebruik en duidelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het een super leuk idee en ze vonden het er prachtig uitzien.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en positieve review. Allemaal tienen, daar zijn wij erg blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Sandra Tetteroo

Superleuk aandenken

Makkelijk, overzichtelijk, betaalbaar.

Heel mooi! Blij verrast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank Sandra voor je mooie review. Fijn om te lezen dat het boek een mooie verrassing was. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Inge

Prachtig boek

Pluspunten Vriendenboeken

Gemakkelijk te maken, duidelijke uitleg en mooi resultaat. Super klantenservice.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel goed! Erg leuk idee en mooi resultaat

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Inge voor je mooie feedback. Goed om te lezen dat jullie vriendenboek goed is ontvangen! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.