9.8/10
9.8/10

Raymond de Vogel

Op basis van een eigen foto werd een prachtige wanddecoratie geleverd. Werd goed en snel met je mee gedacht om tot een optimaal resultaat te komen. Hoge kwaliteit van zowel het doek als het... Op basis van een eigen foto werd een prachtige wanddecoratie geleverd. Werd goed en snel met je mee gedacht om tot een optimaal resultaat te komen. Hoge kwaliteit van zowel het doek als het ophangframe.
Raymond de Vogel

Het komen tot de juiste uitsnede van mijn foto voor de wanddecoratie. op basis van een goed contact en snelle reactie op mijn vragen.

Mijn tip voor mensen die niet zo technisch zijn bij het ophangen van het wandvast frame is een instructie voor het aanbrengen van de ophangbeugels met stelschroeven. Overigens in tegenstelling tot... Mijn tip voor mensen die niet zo technisch zijn bij het ophangen van het wandvast frame is een instructie voor het aanbrengen van de ophangbeugels met stelschroeven. Overigens in tegenstelling tot de bijgeleverde handleiding zaten er geen meegeleverde pluggen en schroeven bij.

Matthijs

Prima. Erg goede service. Er werd een defect doek geleverd, maar deze werd probleemloos vervangen.

Service!

Kwaliteitscontrole. Er zat naast een defect in het doek vreemd genoeg ook kleurverschil tussen het defecte en goede doek.

Monique Schijvens

Mijn ervaring met wallstars is uitstekend! Snelle levering en desskundig advies.Ook het instructiefilmpje op de site over hoe je het frame in elkaar zet met het doek erop gespannen is heel duidelijk... Mijn ervaring met wallstars is uitstekend! Snelle levering en desskundig advies.Ook het instructiefilmpje op de site over hoe je het frame in elkaar zet met het doek erop gespannen is heel duidelijk en makkelijk zelf te doen.
Ik zal in de toekomst zeker vaker doeken gaan bestellen hier.

Henk de ruiter

Heel goed en zeer vriendelijk bedrijf met goede service en mensen die weten waar het over gaat en je zeer goed helpen gr Henk de ruiter uit curacao

Snelle service via de website bijna direct antwoord op je vraag

TSD Management Groep BV

Aankoop van kunst via internet beschouw ik als een grote risico. Heb toch gedurfd en mijn aandacht werd meteen gevestigd op de site van Wallstars. Alles sprak me aan... schilderijen, lijsten... Aankoop van kunst via internet beschouw ik als een grote risico. Heb toch gedurfd en mijn aandacht werd meteen gevestigd op de site van Wallstars. Alles sprak me aan... schilderijen, lijsten systeem, presentatie... Nu sieren prachtige schilderijen mijn woonkamer, ik zal de producten van Wallstars iedereen aanraden.

levertijd

Ilse van der Aa

Ideaal systeem, mooi strak en prachtige doeken om eventueel te kunnen switchen!

Mw. Faes

Uitstekende servies en uitleg over de mogelijk heden
en een prachtig resultaat

Snelle beantwoording via de mail
perfecte servies en een prachtig reseltaat

Diana Wassing

Per toeval online bij Wallstars terecht gekomen. Door het goede aanbod van mooie fotografie goed kunnen kiezen. Het doek is snel volgens toezegging keurig op tijd geleverd. Vooral het snelle en... Per toeval online bij Wallstars terecht gekomen. Door het goede aanbod van mooie fotografie goed kunnen kiezen. Het doek is snel volgens toezegging keurig op tijd geleverd. Vooral het snelle en positieve reageren op mijn vragen als heel fijn ervaren. Kortom, een aanrader!

Snel en sympathiek contact.

De uitleg flyer betreffende de montage mag duidelijker en met betere detail foto's gemaakt worden.

Hilbrand

In één woord super!

Een website die overzichtelijk, duidelijk en uitgebreid is. De wijze van- en snelheid van reageren op vragen gaat enorm vlot. (Soms binnen ogenblikken)
Wij zochten een afbeelding met veel...
Wij zochten een afbeelding met veel kleur. En hoewel er veel afbeeldingen op de site staan konden we niet slagen met een beeld dat ons aansprak. Uiteindelijk via de mensen van Wallstars toch een afbeelding kunnen vinden. Hiervan werd (en dat vond ik super service) een impressie gemaakt van hoe het kon worden op de wand die ervoor was bedoeld. Deze besteld, en werd geleverd binnen enkele dagen. Dezelfde dag nog opgehangen, en het resultaat is zoals verwacht. Grandioos!ik he

Ik heb geen verbeterpunten of kritische opmerkingen.

Ignace Savoye

Was ons totaal onbekend. Na veel zoeken per toeval bij Wallstars beland. Goede keuze, blikt nu. Correct op alle gebieden.

Ruime keuze, veel opties, niet duur, termijn wordt gerespecteerd. Info ok.

Geen.