9.8/10
9.8/10

Phille

Top kwaliteit, een echte aanrader

Gebruiksvriendelijke website, uitgebreide betaalmogelijkheden, goede opvolging, vriendelijke mensen en redelijke levertermijn voor maatwerk.

Misschien een berichtje als de goederen opgestuurd worden aangevuld met track & trace systeem?

François Höppener

Aantrekkelijke website met een goede keuze aan hoogwaardige foto's.

De kwaliteit van de producten is heel erg goed, het past perfect en ook is alles vrij eenvoudig in elkaar te zetten.

Vanaf het moment dat ik een bevestiging heb gekregen van de opdracht tot de levering (2 weken later) is er geen enkel bericht gekomen van Wallstars. Het was fijn geweest om tussentijds aan te geven... Vanaf het moment dat ik een bevestiging heb gekregen van de opdracht tot de levering (2 weken later) is er geen enkel bericht gekomen van Wallstars. Het was fijn geweest om tussentijds aan te geven dat de order in behandeling is of dat de order op een bepaalde datum wordt verstuurd of wanneer de order daadwerkelijk verstuurd is. Doordat het zo lang ztil was, ga je twijfelen of het wel allemaal goed komt.

Reactie Wallstars.nl:

Beste François, Hartelijk dank voor je feedback. We begrijpen je reactie. Doordat het om een zending naar Duitsland ging, duurde het iets langer dan normaal. Op dit moment werken we aan een track... Beste François, Hartelijk dank voor je feedback. We begrijpen je reactie. Doordat het om een zending naar Duitsland ging, duurde het iets langer dan normaal. Op dit moment werken we aan een track and trace module, waardoor je straks meer duidelijkheid zult krijgen over de levering van je bestelling.

Jos

Super tevreden over alles!

Yvonne

Zeer mooie kwaliteit.

de Man-van den Berg

In een woord geweldig!!

N

Track-Trace maar dat willen ze in de toekomst wel gaan doen.

Bart Rijken

De klantgerichte service heeft ons uiteindelijk over de streep getrokken, maar nu wij ook de kwaliteit van het doek, de lijst en de print hebben gezien zal ik Wallstars echt bij iedereen... De klantgerichte service heeft ons uiteindelijk over de streep getrokken, maar nu wij ook de kwaliteit van het doek, de lijst en de print hebben gezien zal ik Wallstars echt bij iedereen aanbevelen.

Wallstars heeft voor ons een foto van Marc Smits buiten hun normale bestand perfect op doek weten te zetten. We waren erg laat met bestellen maar ze hebben alles op alles gezet om het doek voor 5 december te leveren, wat uiteindelijk ook is gelukt. Top!

Klantgerichte service en super kwaliteit

Arjan Vonk

Vandaag mijn doek van New York (240 x 160) mogen ontvangen,de foto zat niet in het uitgebreide eigen assortiment maar er is veel mogelijk! Veel contact gehad waarop altijd snel en vriendelijk... Vandaag mijn doek van New York (240 x 160) mogen ontvangen,de foto zat niet in het uitgebreide eigen assortiment maar er is veel mogelijk! Veel contact gehad waarop altijd snel en vriendelijk gereageerd werd! Doek ziet er superstrak uit en het zal zeker niet mijn laatste doek van Wallstars zijn!

Snel reageren op mail,meedenken met wensen van de klant

Helen Anema

De mensen van Wallstars zijn erg vriendelijk, reageren snel en behulpzaam. Ook al is er een brede keuze aan foto's, wij wilden graag zelf een foto aanleveren maar het aantal pixels voldeed niet. Zij... De mensen van Wallstars zijn erg vriendelijk, reageren snel en behulpzaam. Ook al is er een brede keuze aan foto's, wij wilden graag zelf een foto aanleveren maar het aantal pixels voldeed niet. Zij hebben toen op eigen initiatief door 1 van de fotografen een soortgelijke foto laten maken. Die hangt nu aan de muur! Wij hadden het geluk dat de buren een foto van Wallstars aan de muur hadden hangen zodat we een idee hadden van hoe een groot doek aan de muur zou staan. Dat is wel een voordeel. Het blijft lastig om van een website te beoordelen of iets in je huiskamer zal staan. De mogelijkheid om via de website te zien hoe het doek staat op een bepaalde kleur muur helpt in ieder geval wel iets.

Kijk eens via Facebook bij natuurmonumenten. Daar worden af en toe prachtige foto's geupload.

Nepocon

De ervaring met Wallstars is zeer positief.

Ingmar Schipper

Wij hebben een fotoschilderij van 210x140cm besteld en die is in het echt nog groter dan we hadden verwacht. Kwaliteit is echt goed en we zijn er dan ook heel blij mee.

Klantgericht en vriendelijk

Bevestiging voor ophangframe was niet duidelijk.