9.8/10
9.8/10

Verkade

Gemakkelijk in elkaar te zetten, super kwaliteit! Zou het zeker aanraden, het is ook erg leuk omdat in verloop van tijd het doek afgewisseld kan worden!

Gemakkelijk in elkaar te zetten, mooie kwaliteit en verwisselbaar

Track and trace zou handig zijn, zodat je weet wanneer het pakket ongeveer binnen komt, eventueel handig als je ervoor thuis moet blijven. Het was nu afwachten.

Gilliam

Erg positieve ervaring met Wallstars. Het doek wat ze in eerste instantie opstuurden voldeed niet helemaal aan de verwachtingen. Ze namen uitgebreid te tijd om tot een gezamenlijke oplossing te... Erg positieve ervaring met Wallstars. Het doek wat ze in eerste instantie opstuurden voldeed niet helemaal aan de verwachtingen. Ze namen uitgebreid te tijd om tot een gezamenlijke oplossing te komen en hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Niets dan lof voor deze geweldige klantenservice. Het uiteindelijk ontvangen doek voldoet zeer zeker aan mijn verwachtingen en is van goede kwaliteit,

Public facility Group BV

Prima service, mooi product en voor een webshop niet star... klant specifieke wensen proberen ze uit te voeren!

Sandra Olijslager

Mooi product en vriendelijk geholpen.

Richard de Rijke

Super tevreden met het resultaat en uitstekende service, ga zo door !

Albertine Vos

Mooi resultaat. Snel ontvangen. Prettige en snelle reaktie op vragen. Echte aanrader!!

Gewoon top product en top service

Op instructiefilm ook het ophang beugeltje uitleggen.

Renate

Vriendelijke medewerkers die snel je eventuele vragen beantwoorden zonder standaardantwoorden. Zelfs een reactie achteraf of alles juist aangekomen is en naar wens; super!

Het zou fijn zijn een mailtje te krijgen over bezorgdatum, zodat je dan thuis kunt zijn om in ontvangst te kunnen nemen.

Sanne

Wij hebben het doek met Cherry Blossom van Lee Sie van 210 bij 140cm besteld en zijn er super blij mee.

Het doek hangt heel strak zonder kreukels en is heel mooi van kleur. Verder was het zeer eenvoudig in elkaar te zetten en aan de muur te hangen (wij hadden gekozen voor het ophang frame). Kortom... Het doek hangt heel strak zonder kreukels en is heel mooi van kleur. Verder was het zeer eenvoudig in elkaar te zetten en aan de muur te hangen (wij hadden gekozen voor het ophang frame). Kortom wij zijn erg tevreden.

Geen verbeterpunten.

Bas

Ik word er gewoon helemaal blij van.

Geweldig product.

De haakjes om op te hangen zouden misschien wat verbetert kunnen worden.

Lotje

Niks meer dan goeds over Wallstars, op alle fronten!
Perfecte klantvriendelijkheid en service en een...prachtig klantvriendelijk product met fantastisch resultaat.
Een echte aanrader.