9.8/10
9.8/10

Cell Signaling Technology

Snelle levering van een grote afbeelding (2m x 3m) op frame. Goede kwaliteit en makkelijk in elkaar te zetten en op te hangen.

Karen

Erg goed. Prima levering. De kwaliteit van het doek is super. Eenvoudig te monteren. Mocht ik nog een keer een doek bestellen die ik dat zeker bij Wallstars.

Paul Antonides

Veel keuze, prettig contact, vlotte levering en een prima kwaliteit van zowel het doek als ook van het frame, wij zijn zeer tevreden!

Het geheel is een sterk concept. Zie ook onder ervaring!

Het enige wat beter kan, is de informatie over de verzending, dus wanneer de bezorging plaatsvindt. Toen het doek dinsdagochtend geleverd werd, was er gelukkig nog iemand thuis.

Chantal

Goed advies en uitstekende service. Het fotodoek heeft een strak design en heldere kleuren. Een eyecatcher in ons huis!

Bas

Vragen voor aankoop werden supersnel beantwoord.
BIj levering helaas verkeerde framedelen geleverd. Maar ook goed en snel opgelost.
Het doek ziet er heel mooi uit, Mooie heldere kleuren.

Snelheid van een reactie op een mail is uitstekend. Erg behulpzaam.

Het is niet mogelijk om het ophang frame aan eigen haakjes op te hangen. Dus zonder aanpassing niet mogelijk om het op te hangen zonder in je muur te boren. Heb er nu 2 beugeltjes aangelijmd... Het is niet mogelijk om het ophang frame aan eigen haakjes op te hangen. Dus zonder aanpassing niet mogelijk om het op te hangen zonder in je muur te boren. Heb er nu 2 beugeltjes aangelijmd waardoor die prima blijft hangen. Maar zou mooier zijn als dat al in het frame verwerkt zat.

Adrielle van oort

Wallstars heeft een origineel aanbod van mooie doeken ! Bij andere sites word je wel eens geheel van de betreffende site gegooid bij het bestellen en moet je helemaal opnieuw beginnen aan de... Wallstars heeft een origineel aanbod van mooie doeken ! Bij andere sites word je wel eens geheel van de betreffende site gegooid bij het bestellen en moet je helemaal opnieuw beginnen aan de bestelling maar bij wallstars is het dus duidelijk snel en probleemloos verlopen. de reactie is snel en hartelijk. Bij problemen geven andere bedrijven wel eens niet thuis maar hier is de service en het oplosvermogen top geweest !

Wellicht dat er bij het aanbieden van zwart wit fotos een kleine melding kan worden toegevoegd dat het resultaat wel verschilt van dat van een foto..

Astrid Buursink

Super goede ervaring!! Top service, mooie doeken! Fijn dat het op maat gemaakt kan worden!

Klantvriendelijkheid, service, adequate oplossing bij problemen. Er werd speciaal voor ons gezocht naar andere foto's/mogelijkheden dan op hun website waren afgebeeld

Geen! Ga zo door! Top!

Heel blij met onze fotoplaat aan de muur, lekker strak en modern.
Service was echt goed, dus dat is erg fijn. Misschien over een tijd nog wel een ander doek.

Mooi en goede service