Productinformatie op de website

SB

Snelle levering, vriendelijk personeel

Cornelissen

Super service, kreeg netjes een belletje dat alles binnen was.

Lammers

Mooie site, deskundig advies, producten op voorraad. Goed geholpen aan balie met installatie advies !

Website en hulp aan Balie

de Gooijer

Helaas kan ik het schuifje niet naar de 5 schuiven. Met andere woorden, prima ervaring met jullie filiaal in Nijkerk, ik heb het dan eigenlijk over jullie medewerker Jordy, deze man heeft de service... Helaas kan ik het schuifje niet naar de 5 schuiven. Met andere woorden, prima ervaring met jullie filiaal in Nijkerk, ik heb het dan eigenlijk over jullie medewerker Jordy, deze man heeft de service door zijn aderen stromen, ofwel; "een gouwe gozer"

Super meedenkende en service verleende medewerker dat is jullie sterke punt.

Nvt

Jeroen

Geweldig. Er wordt meegedacht en maatwerk geleverd. De bezorging werd netjes aangekondigd en de bezorger (Colin) was het type dat je als werkgever een massage,loonsverhoging en vast contract moet... Geweldig. Er wordt meegedacht en maatwerk geleverd. De bezorging werd netjes aangekondigd en de bezorger (Colin) was het type dat je als werkgever een massage,loonsverhoging en vast contract moet aanbieden. Liep onze spullen zelfs naar de kapschuur omdat mijn zwangere vrouw deze niet mocht tillen. Goud. Ook bleek ik achteraf een verlengsetje nodig te hebben voor mijn Valk Double systeem, de man die ik aan de lijn had ging het helemaal uitzoeken voor me om te zien of er een vestiging was die het had liggen. Dat is hoe je geholpen wilt worden als klant, dus de volle punten voor jullie! Ben blij met jullie, een aanwinst voor Nijkerk.

Vriendelijk en behulpzaam

Prijs ligt soms wel n stuk hoger, misschien kan dat met groot inkopen (veel vestigingen immers) wat omlaag. Maar laat t niet ten koste van de service gaan, want dan betaal ik graag iets meer hoor!