Productinformatie op de website
8.2/10
8.2/10

M.J.

Alle pakketten worden op mijn adres afgeleverd op de 8e verdieping van het appartementengebouw op Vrijzicht. Voor de deur van het appartement. Het gebouw heeft twee liften. Er zijn twee afleveringen... Alle pakketten worden op mijn adres afgeleverd op de 8e verdieping van het appartementengebouw op Vrijzicht. Voor de deur van het appartement. Het gebouw heeft twee liften. Er zijn twee afleveringen geweest waarvoor ik naar de voordeur van het gebouw moest. Die van Warmteservice en lang geleden een pakket wijn. Bij de leverancier van de wijn heb ik nooit meer iets besteld. Als Warmteservice bij hun afleverpraktijk blijft, was dit mijn laatste order bij jullie. Ik had ook verwacht, dat de bestelling (een WC pot), verpakt zou zijn.

Tevreden klant

Top bedrijf

Goede service zowel per telefoon als op locatie..

Ga zo door.

Jan

Prima service

pape

Positief

Zo vaak maak ik niet gebruik van deze website dat ik daar iets zinnigs over kan zeggen.

Stef

Waar moet ik beginnen, als eerste de binnen 2dagen af te halen bij uw filiaal dat kunnen jullie al niet nakomen.

Daarna kom je bij het filiaal aan moet je ontzettend lang wachten tot je...

Daarna kom je bij het filiaal aan moet je ontzettend lang wachten tot je geholpen word( onder bezetting) want er stond maar 1 iemand achter de balie.
Afrekenen al online gedaan maar omdat jullie iets bij een andere leverancier moest bestellen, moest ik ineens bij betalen. Hallo is niet mijn probleem dat jullie het ergens anders moeten bestellen.
Persoon achter de balie wel heel vriendelijk.

Misschien nog een tip als de mensen online bestellen om af te halen, leg het alvast klaar nu moest de medewerker alles nog bij elkaar zoeken.

Kortom vanwege jullie brutaliteit om nog extra geld te vragen de laatste x bij warmte service besteld.

Paul

Prima geholpen en ook de levering snel geleverd en op de afgesproken dagen.

Snelle levering en goede afspraken gemaakt.

Je moet wel zelf van te voren uitzoeken wat je precies nodig hebt en voor de niet technische mensen lijkt me dat lastiger.

de Groot

Uitstekende service. Gelijk teruggebeld door de medewerker om er zeker van te zijn dat ik het juiste ondereel had besteld.

Marcos

Heel goed