Productinformatie op de website

Kraska

Vriendelijk en ervaren

Beelen-Joosten

Snelle levering van onze bestelling.

Snelle en vriendelijke levering

Sjon

Probleem werd snel opgelost

Milatz

Doe al 15 jaar bestellingen bij warmteservice wat op zich goed gaat. Waar ik mij elke keer aan erger is dat de bestelling op het moment van ophalen nog even bij elkaar gesprokkeld moet worden en... Doe al 15 jaar bestellingen bij warmteservice wat op zich goed gaat. Waar ik mij elke keer aan erger is dat de bestelling op het moment van ophalen nog even bij elkaar gesprokkeld moet worden en zodoende vaak op kleine onderdelen niet klopt en dus incompleet afgeleverd wordt. Nu dus ook weer , bestel 4 meter koperen buis 22 mm en krijg geleverd dunwandig staal 22 mm. Blijkbaar kan ik het dus niet laten afhalen door iemand anders en moet het zelf doen anders gaar het fout . Jammer want jullie service is verder goed geregeld.

Goede kwaliteit product , redelijke service.

Denk met de klant mee en bel de klant na bij het vermoeden dat deze wellicht een fout heeft gemaakt bij bestelling. Voorbeeld , heb een lasdoos met bijhorende wcd besteld en door een tikfout ipv 1... Denk met de klant mee en bel de klant na bij het vermoeden dat deze wellicht een fout heeft gemaakt bij bestelling. Voorbeeld , heb een lasdoos met bijhorende wcd besteld en door een tikfout ipv 1 lasdoos er 10 besteld. Dit zou toch bij een betrokken medewerker van jullie opgemerkt moeten worden en even een belletje naar de klant zou prettig zijn .

Muller

Dofferhoff

Groot assortiment, voor goede prijs. Personeel met veel kennis van zaken.

Kennis

Tot 6 uur open Ipv om 5 uur sluiten.

Jalink

Na 10 dagen zelf maar eens gemaild met de vraag naar de status. Toen binnen 5 minuten antwoord dat het klaar lag.

Bergman

Paar keer wat besteld en opgehaald in filiaal 1 keer bezorgd alles prima en zonder zeuren iets omgewisseld verkeerd besteld door mij .. gewoon goede service

Service

Site staan niet ( genoeg voor leek) maten bij

Boekel

Zeer goed