Productinformatie op de website

Theo

Prima website. Makkelijke bestelprocedure.

Communicatie

Glasbergen

Electrische badkamerradiator besteld en geleverd gekregen

Teschnische kennis en advies aan de telefoon.

Voorraad info op de website. De bestelde radiator was volgende de site 'Besteld voor 16:00 uur, binnen 1 tot 3 werkdagen gratis thuisbezorgd', maar bleek na telefonisch contact een levertijd van 6-8... Voorraad info op de website. De bestelde radiator was volgende de site 'Besteld voor 16:00 uur, binnen 1 tot 3 werkdagen gratis thuisbezorgd', maar bleek na telefonisch contact een levertijd van 6-8 weken te hebben.

Diepeveen

Goede ervaring. Hulp bij het uitzoeken van materialen. Bijna alles op voorraad of de volgende dag. Goede prijs. retour van materialen bijna altijd mogelijk,

zie vraag 1

kan niet bedenken wat beter kan, maar soms is het druk en is er een lange wachttijd

Soemowikromo

Goed snel en uitstekende service. Zelfs toen ik een vraag stelde aan de balie, was de meneer het product aan het zoeken in het systeem, maar ik was het totaal vergeten want ik kwam eigenlijk iets... Goed snel en uitstekende service. Zelfs toen ik een vraag stelde aan de balie, was de meneer het product aan het zoeken in het systeem, maar ik was het totaal vergeten want ik kwam eigenlijk iets afhalen. Toen ik thuis aangekomen was werd ik gebeld en gaf meneer mij advies overhet product waar ik om vroeg en dat na 30min nadat ik vertrokken was. Goeie service!!

Service

Geen, zelfs goed voorbereid tegen covid.

Van Der Kuij

Zeer positief. Prima service en zeer behulpzaam bij telefonisch contact

Normale prijzen, prima website en zeer klantvriendelijk.

Ga zo door ?

de Ridder

Snel en professioneel

Marc

Eerste keer dat ik iets bestelde. Bij aankomst busje liet rijder allereerste de kraan uit de bus vallen op de grond, dat was dus niet zo een goed begin. Daarna zag ik dat de bestelde wasbak zonder... Eerste keer dat ik iets bestelde. Bij aankomst busje liet rijder allereerste de kraan uit de bus vallen op de grond, dat was dus niet zo een goed begin. Daarna zag ik dat de bestelde wasbak zonder bescherming uit busje geladen werd. Later bij inspectie bleek deze ook licht beschadigd te zijn, gelukkig kon ik dat zelf herstellen na wat moeite. Daarna de rest gecontroleerd en in een van de chromen viega vloerbuis zat een enorme deuk. Ook hier had ik geluk omdat ik net dat stuk er af moest zagen waar de deuk zat. Al met al toch wel vervelend al die schades.

kwetsbare spullen beter verpakken en er op voorhand voor zorgen dat er geen beschadigde spullen geleverd worden.

Mr. Dakgoot

Na online bestelling, alles snel en volgens afspraak bij de lokale vestiging opgehaald.

Ghani

Top service!

Martin

Het bestelde stond netjes klaar op de afgesproken dag en er werd geholpen met laden in de auto.

Snelle en vriendelijke service. Levering volgens afspraak.

Geen. Wel jammer dat het product 3 dagen na aanschaf voor €60 minder in de aanbieding ging.