Productinformatie op de website

Snippe

Prima!

snelle levering

vaak wisseling van personeel valt mij op. Dus misschien iets beter voor jullie personeel zorgen.

Zijffers

Goede service en altijd een oplossing voor jou vragen. Mensen met kennis die niet te vergelijken is met wat er in een bouwmarkt werkt. Vriendelijk en vakkundig.

Kennis van produkten. Zet vragen van mij om in duidelijke antwoorden. Zodat ik als hobbyklusser goed aan het werk kan.

Teksten op de site mogen naast het WS-logo groter. Dit is velemalen makkelijker kiezen.

Borggreve

Uitstekend. Na bestelling werd ik gebeld met de mededeling dat de levertojd lang was. Wat ook al bij het artikel stond trouwens. Bleek uiteindelijk toch mee te vallen. Voor aflevering werd ik gebeld... Uitstekend. Na bestelling werd ik gebeld met de mededeling dat de levertojd lang was. Wat ook al bij het artikel stond trouwens. Bleek uiteindelijk toch mee te vallen. Voor aflevering werd ik gebeld om te overleggen wanneer het handigst zou zijn en daarna op de dag zelf met de mededeling dat het iets later zou worden die dag. Artikel zelf ook prima in orde. Hulde dus (heb geen aandelen oid).

Huizing

Klant staat voor op

In alles

Kip

Prima geholpen!

Zwiers

Makkelijk bestellen

Dure bezorgkosten, vind 25 euro erg veel

Vlotte service en snelle levering

Stam

Warmteservice ; snelle levering , en de bestelling compleet.

??

??

Ej

Goed geholpen in de winkel. Alleen Tijdens het bestellen, op zondag had ik aangegeven dat ik het graag dinsdag na 17 uur wilde ophalen. Hier werd niet op gereageerd, toen heb ik gebeld, en er bleek... Goed geholpen in de winkel. Alleen Tijdens het bestellen, op zondag had ik aangegeven dat ik het graag dinsdag na 17 uur wilde ophalen. Hier werd niet op gereageerd, toen heb ik gebeld, en er bleek 1 artikel een lange levertijd te hebben, ik zou dan als ik de winkel was even de klant hier over informeren, ik was het namelijk wel nodig voor de klus.

Goed advies gehad in de winkel

Als er in een bestelling, 1 artikel een langere levertijd heeft, dan kan je de klant hier beter over informeren, want wij konden niet zo lang op dat ene artikel gaan wachten. Dus communicatie naar... Als er in een bestelling, 1 artikel een langere levertijd heeft, dan kan je de klant hier beter over informeren, want wij konden niet zo lang op dat ene artikel gaan wachten. Dus communicatie naar klant?

Schurer

Prima service, werd netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Bij het ophalen werden de producten zelfs door de leverancier in de auto geplaatst.super!