Productinformatie op de website

Favre

Prima site

Vriendelijkheid bezorger

Ik heb geen verbeterpunten tot nu toe...

Munster

Bestellen ging makkelijk via webshop. Bestelling was binnen de afgesproken tijd op de vestiging af te halen. Afhalen zelf duurde wat langer ivm wachttijd op andere klanten die in de winkel stonden.... Bestellen ging makkelijk via webshop. Bestelling was binnen de afgesproken tijd op de vestiging af te halen. Afhalen zelf duurde wat langer ivm wachttijd op andere klanten die in de winkel stonden. Er stonden 2 mensen achter de balie. De winkel telde op het moment dat ik er was 4 andere klanten. Was wel op een zaterdagmiddag.

snelheid afhandelen bestelling. Afhalen op de vestiging.

Misschien een apart iets voor bestellingen afhalen. Omdat andere klanten met vragen vaak erg veel tijd in beslag nemen voor iemand die alleen iets komt ophalen. Dit is dan puur vanuit mijn positie.... Misschien een apart iets voor bestellingen afhalen. Omdat andere klanten met vragen vaak erg veel tijd in beslag nemen voor iemand die alleen iets komt ophalen. Dit is dan puur vanuit mijn positie. Ik kan me voorstellen dat iemand met vragen het erg prettig vind dat er veel tijd voor hem/haar wordt gemaakt.

Bart

Ik heb de Honeywell Evo in maart besteld en nu in september nog kunnen retourneren. Dit in tegenstelling tot de voorwaarden. Echt super klantvriendelijk ik kom de volgende keer weer!!

Service en informatie

Kloosterman

Prima!

Bert

Binnen 3 werkdagen bij u thuis? Moest wel na 3 dagen vragen waar mijn bestelling bleef. Werd daarna nagevraagd bij de leverancier of het apparaat daar in voorraad was! Bleek zo te zijn. Bestelling... Binnen 3 werkdagen bij u thuis? Moest wel na 3 dagen vragen waar mijn bestelling bleef. Werd daarna nagevraagd bij de leverancier of het apparaat daar in voorraad was! Bleek zo te zijn. Bestelling werd 4 dagen later afgeleverd. Verder vriendelijk te woord gestaan.

vriendelijk

communiceren over voorraad en aflevering

van der Does

snelle levering

meekijken of het compleet is voor installatie

Feitsma

Goed, maar kan mijn garantiebewijs van de ketel niet activeren jammer.

Melo

Very helpful staff. Always ready to answer any questions (even the "dumb" ones) and happy to provide an alternative.

Customer service is excellent. The website is easy to navigate and most items have a very detailed description.

Some pictures/images of some items are somewhat unclear. Sometimes need to go to a physical store to have a better idea of how it fits.

Kruizenga

Uitstekend bestelling en de communicatie was prima.

Bus

Info op website slecht, product en levering in orde