Productinformatie op de website

Prima service.

Degelijk, klantgericht

Arne vN

Keurig geregeld, online besteld, bij vestiging afgehaald.

Prijs, snelheid

Vos

Nette mensen aan de telefoon en de bezorger is ook vriendelijk

uitgebreide collectie

ik miste de flex rookgas die niet voorradig was

Patrick

Uitstekend

R. Woud

Gezocht op internet en gevonden bij Warmteservice. Elders was het product iets goedkoper maar mede door de betere klantenbeoordelingen gekozen voor Warmteservice.

Snelle reactie op mail. Beloven wat je schrijft op de website: Na 2 werkdagen ophalen op een vestiging van je keuze en dat klopte. Notificatie van bestelling gereed per SMS bericht.

Het door mij bestelde product, een Smith’s Space Saver SS80, is geschikt voor montage in een IKEA keuken. Dit heb ik gevonden op de website van een concurrent maar stond bij Warmteservice niet... Het door mij bestelde product, een Smith’s Space Saver SS80, is geschikt voor montage in een IKEA keuken. Dit heb ik gevonden op de website van een concurrent maar stond bij Warmteservice niet specifiek vermeld. Het montagebedrijf van mijn IKEA keuken wist dit ook niet en was blij te horen dat er oplossingen zijn voor gebruik bij IKEA keukens. Hij moest nog wel eens nee verkopen wanneer klanten vroegen om een oplossing voor een CV radiator in een keuken. Dus vermeldt dit op uw website!

Pdb

Snel

Marcel

Mooi bedrijf en goede levering.

Professioneel en behulpzaam

Verkaik

Geweldig, alles liep als geplant.

Luisteren

Nvt

ter Poorten

Duidelijke. site, vlotte aflevering na tel afspraak, correcte aflevering

N v t

I.Inklaar

Wat we besteld hadden was keurig verzorgd. Van te voren werden we gebeld en vervolgens werden de spullen keurig gebracht door een zeer vriendelijke behulpzame chauffeur.

Snelle goedverzorgde levering en duidelijke info op de site.

Zou het even niet zo gauw weten.