Productinformatie op de website

Zeer goed

Vriendelijkheid en duidelijkheid

Nog niets

Doewes

Ik heb een paar maal een cv ketel intergas met toebehoren bij u besteld Dit tot volle tevredenheid zowel van de ketel, als van de levering en de antwoorden op vragen..

Een sterk punt vind ik, dat wanneer je een ketel keuze hebt gemaakt je vervolgens een lijst met toebehoren krijgt waarin je kunt aanvinken wat je nodig bent, dat voorkomt een hoop zoek werk.

Brisk ICT

Deskundig en vriendelijk geholpen - locatie Groningen

Deskundigheid en meewerkend

Paridaens

Ontzettend goed. Geweldige service, aardig personeel en vakbekwaam.

Vriendelijk, snelle service, afspraken nakomen

Onze bezorging ging uiteindelijk via Drachten omdat een aantal producten niet op voorraad was. De bezorging stond al ingepland, alleen hier had ik nog geen bericht van gehad. Na zelf even bellen... Onze bezorging ging uiteindelijk via Drachten omdat een aantal producten niet op voorraad was. De bezorging stond al ingepland, alleen hier had ik nog geen bericht van gehad. Na zelf even bellen kwam ik er achter dat alles op tijd geleverd zou worden en al ingepland was.

R

Tevreden. Het bestelde zonnepaneel was niet voorradig, duidelijke telefonische communicatie over een alternatief product. Telefonisch aangegeven levertijd klopte. Scherpe prijs en geen... Tevreden. Het bestelde zonnepaneel was niet voorradig, duidelijke telefonische communicatie over een alternatief product. Telefonisch aangegeven levertijd klopte. Scherpe prijs en geen verzendkosten. Verbeterpunt: het eerst bestelde zonnepaneel stond op de site als 'voorradig', met een korte levertijd, maar dit bleek niet te kloppen.

Vos

Prettig personeel, snelle levering en uitstekende prijs/prestatie. Prima!

Drent

Schuringa

Prettig en deskundige advies

De website kan de product vergelijking nog verbeteren. zodat verschillen in prijs - kwaliteit beter zijn te vergelijken.

Reijntjes

Prima service. Altijd snel leveren, en fijne vakmensen aan de balie.

Roevros

Snelle service en komen agspraken na

Prettige en correcte levering en levering afspraken