Productinformatie op de website

van der Bent

Gewoon goed

Goed georganiseerd

de Jong

Goeie prijs en precies het onderdeel daar ik nodig had

Bestellen betalen en levering was snel en gemakkelijk. Vriendelijk personeel en de winkel is makkelijk bereikbaar

Ik zou geïnformeerd worden over de status van de bestelling. Ik ben zelf de info gaan halen en het onderdeel lag dezelfde dag nog klaar in de winkel om opgehaald te worden

Papendrecht

Bestelling online was makkelijk, assortiment Rheinzink helaas wat beperkt. Levering vlot alleen verrassend dat afdeling Leiden komt bezorgen terwijl afdeling Hillegom om de hoek woont :-)

Duidelijke website, bezorger zeer klantvriendelijk en controleert bij aflevering nog even of alles compleet is.

Bestelling gedaan bij Warmte service Hillegom (bij mij om de hoek) en materiaal werd geleverd door dependance Leiden dat lijkt niet erg efficiënt.

van Roode

Alles

Niets

v Rooij

Goed en vlot

vlotte afhandeling en goed advies

Seijsener

Online daktrim besteld alleen geen bericht mogen ontvangen dat het in Hillegom geleverd was. Ook bij bestelling niet door gekregen dat ze 2 dagen dicht zouden zijn, waardoor de levering langer op... Online daktrim besteld alleen geen bericht mogen ontvangen dat het in Hillegom geleverd was. Ook bij bestelling niet door gekregen dat ze 2 dagen dicht zouden zijn, waardoor de levering langer op zich liet wachten.

Het gemak en overzicht op de site om spullen te bestellen.

Betere terugkoppeling per mail als de levering op zich laat wachten, en zodra het geleverd is dit ook terug koppelen naar de klant.

Boogie

Snel gevonden, snel geleverd