Productinformatie op de website

Peter Verhoef

Personeel komt goed over.
Deskundige .
Kom er wat graag in de zaak.

Jo

Goede service
Goede kwaliteit.

Geen.

P. Nieborg

Goede service, veel kennis van de materialen die ze verkopen. Vriendelijk personeel.

Johan

Top bedrijf

Ga zo doot

LA Verhagen

Uitstekende service

Visser

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kan even niets bedenken.

Borg

Zeer goed, duidelijk antwoord op vragen en goed advies.

Goede feedback op vragen en advies voor vergelijkbare producten

Febe

Onze bestelling kwam wat later dan verwacht, maar de communicatie van de mensen van Warmteservice Oost was helder en vriendelijk en daar gaat het om.

D.R.Meijer

Zeer tevreden , ook al omdat ik bij de bestelling een fout had gemaakt en dit de volgende morgen telefonisch opgelost kon worden.

Het onderdeel welke ik zocht van Ubbink kon ik op de site niet vinden maar het kon wel geleverd worden.

Misschien is het een idee om bij, in mijn geval dan het aansluiten van een Ariston Nuos Evo , een voorgesteld boodschappenlijstje te hebben om met een Remeha zonneboileraansluitset op een CV... Misschien is het een idee om bij, in mijn geval dan het aansluiten van een Ariston Nuos Evo , een voorgesteld boodschappenlijstje te hebben om met een Remeha zonneboileraansluitset op een CV -systeem van Vaillant.
Dus hoe voert U lucht aan en af, hoe ver hangt het van de cv-ketel af en welke diameter leiding hebt u nodig. En dan rolt er een boodschappenlijst uit die evt verder uit te bereiden is.

M

Duidelijke webshop. Goede prijs. Netjes verpakt. Keurig op tijd geleverd. Dik tevreden.