Productinformatie op de website

P.R.

Kon beter.
Bij de aflevering van de Ubbink Click beugel bleek er geen bevestigingsbout meegeleverd te zijn.
De medewerker heeft toen als oplossing mij een bout plug verkocht voor€0,50. Kon beter.
De medewerker heeft toen als oplossing mij een bout plug verkocht voor€0,50.
Bij de montage bleek de bout veel tekort; is 90mm en had ca 190 moeten zijn net zo lang als de bout die wel meegeleverd bij de Burgerhout 400452203. Achteraf had ik die moeten bestellen, maar dat is mijn fout.
Nu moet ik weer naar Veendam (45km) om een goede bout krijgen. Is gelukkig geen haast mee.

Guido Jansen

Duidelijke website.
Supersnel bezorgd (op zondag besteld, maandag al geleverd).
Goed en netjes verpakt.

Hele snelle levering
Duidelijke info over product op de site.

Geen.
Lijkt allemaal goed te kloppen

Klus Henk

Correcte service.

Zie de sterren.

N.v.t

G

Prima geholpen bij filiaal Nieuwegein op advies nieuwe kraan besteld

Willem de Groot

TOP !!

eenvoudig en goed

geen op of aanmerkingen.

Verwey

Vlot en probleemloos

vlotte service

Ruud Verhoef Service

Heb een klussenbedrijf en zo nu en dan koop ik wat bij jullie en word dan prima geholpen door de boys!

Kijk naar de sterren.....

geen tips

Marc B.

Heel goed. Online besteld, gechat met een medewerker en spullen afgehaald in de winkel in Amsterdam Oost. Het ging allemaal super soepel en uiterst vakkundig en aardig.
Top!

Snel, vakkundig en aardig/gastvrij.

Richard

Goeie website en in de winkel (Zaandam) fijne medewerkers. Duidelijke uitleg en advies, geen haastig gedoe.

Mijn bestelling betrof o.a. palletkachel rookgas afvoerbuizen. Deze kwamen iets gedeukt aan. De verpakking was niet goed genoeg helaas. Geen reden voor retour, ik kon het herstellen en buiten zicht... Mijn bestelling betrof o.a. palletkachel rookgas afvoerbuizen. Deze kwamen iets gedeukt aan. De verpakking was niet goed genoeg helaas. Geen reden voor retour, ik kon het herstellen en buiten zicht installeren.

Thomas

Jullie zijn fantastisch! Super snel geholpen op de zaterdag ochtend. Alles was snel gevonden en samengesteld om alle buizen met draad, knel en perskoppelingen samen te brengen. Top!