Productinformatie op de website

Ernst Kah

Goede service in winkel Uden en goede service internet service

Markgraaff

Online besteld, bij ophalen het advies gekregen om een combinatie te nemen als ik besteld had.
Goed advies, fijne service.

Ervaren medewerkers

Geen.

Ruud Stinissen

Nette ontvangst en kundig geholpen.
Top.

Kennis vd medewerker
en was zeer vriendelijk

Berens

Fijne hulp in de wirwar van mogelijk heden
Met deskundigen die ook de doe het zelver
Goed willen helpen

Zo blijven met aandacht voor de mensen

B.S.

Prima, alles netjes op orde.

alles prima verlopen met afhalen op locatie (Nijmegen)

was nog even gebeld of Ik wist wat ik ging af halen(ivm met afmetingen (wat een plus is op zich)) toen is me gezegd dat het een week ging duren. Dag later kreeg ik bericht om het af te kunnen... was nog even gebeld of Ik wist wat ik ging af halen(ivm met afmetingen (wat een plus is op zich)) toen is me gezegd dat het een week ging duren. Dag later kreeg ik bericht om het af te kunnen halen. Niet heel consistent. Alles verder is prima. Moet ergens over zeuren.

Erik

Prima service en snel geleverd. Er was nog wat manco op de levering, wat binnen een paar uur nog is nageleverd. Goed bedrijf!👍🏻

Snelle service en (re-)acties, goede producten.

Als er nog te zeuren zou zijn, dan zou het de levertijden die op de site vermeld staan te veranderen naar de echte levertijden (1-3 dagen betekent een levertijd van 1,5 week). Maar dat is niet het... Als er nog te zeuren zou zijn, dan zou het de levertijden die op de site vermeld staan te veranderen naar de echte levertijden (1-3 dagen betekent een levertijd van 1,5 week). Maar dat is niet het ergste.

Marcel

Prima prijs en correcte levering

Duidelijke site met veel keuze

Liese Lotje

Goede info, koffieautomaat, groot assortiment
Goede info, koffieautomaat, groot assortiment
1 maal meegemaakt dat er vermeld werd dat order opgehaald kon worden, bleek echter slechts deel van order. vervolgens wilde de medewerker bij 2e deel order op latere datum dat er betaald werd (volledige order was al betaald). echter na wat uitleg en laten zien betaling verholpen dus niet het einde van de wereld

Nuijten

Duidelijke website en snelle levering!

Sahan

Zeer goede service. Bestelling stip toegekomen