Productinformatie op de website

Rosco

Super vriendelijk personeel en ook vakkundig

Vermeiren

Prima service

Meer info over bepaalde producten zoals Esdec windvangers. Staan geen maten bij.

Frank

Snel, behulpzaam en professioneel.

Geen, top zo!

Ferry

Prima service en levering

Ik had order via site besteld en thuislevering.
Ik kreeg bericht dat ik bestelling kon komen ophalen. Met 1 telefoontje was dit rechtgezet en zijn de goederen toch netjes thuisbezorgd. Top dus!

Smit

Gerbrand

Prima service kon zelfs op vrijdagavond na 20 uur nog gewoon contact hebben

Langdurig bereikbaar

Nvt

LH

Duidelijke website. Product snel te vinden. Snel verstuurd tegen een goede prijs.

F

Beter verzamelen

Mike

Op de website thermostaat gevonden via google, die ik zocht, voor de beste prijs. Goed te zien dat er nog 2 exemplaren aanwezig zijn in de winkel, op weg naar huis. Nog voor dat ik per mail een... Op de website thermostaat gevonden via google, die ik zocht, voor de beste prijs. Goed te zien dat er nog 2 exemplaren aanwezig zijn in de winkel, op weg naar huis. Nog voor dat ik per mail een ophaalbericht krijg, fiets ik al langs. Kan ter plekke pinnen, fijn. Vlotter kon het niet, vriendelijk geholpen in de winkel.

Prijs/kwaliteit.
Warmteservice is vertrouwd degelijk, betrouwbaar, no-nonsens

Ik twijfelde of ik al kon ophalen voordat ik een ophaalbericht had. Dat blijkt gelukkig te kunnen. Stond nergens, tip?

Sipke

Super goed geregeld allemaal. Concurrerende prijzen, snelle en goed afgestemde levering. Ben dus zeer tevreden en zal zeker (nog) vaker komen/ bestellen.

Nvt