Productinformatie op de website

Andre

Vriendelijke medewerkers in de zaak goed advies snel besteld snelle levering goede prijs

Snel en goed

Voor nu geen

Matig, ik stuur na de bestelling een mail met een vraag wegens een bestelling voor een zoon met dyslexie. Krijg vervolgens geen antwoord op die mail. Ook is niet aan de vraag voldaan te leveren op... Matig, ik stuur na de bestelling een mail met een vraag wegens een bestelling voor een zoon met dyslexie. Krijg vervolgens geen antwoord op die mail. Ook is niet aan de vraag voldaan te leveren op dag x en zie nu met verbazing deze mail met de vraag hoe de service was.

Nou buitengewoon prut!

Zie eerste reactie, reageer op een vraag als men die steld!

Zie reactie één en twee, reageer op de vraag als iemand die steld!

D. Lagerwerf

Gemakkelijk besteld. Tijdens ophalen zonder enig probleem een artikel aangepast en toegevoegd. Goed geholpen.

A. Mazurel

Bijna altijd een hele goede prijs, en vakmannen achter de balie. Ik krijg regelmatig goed advies, of een oplossing waar ik zelf niet op gekomen was.

Prijs, bereikbaarheid, assortiment, advies en meedenken.

Tja dat wordt lastig

Andela

Prima, vlotte levering goede service, vriendelijk.

Klantvriendelijk, goede prijzen,

Ik zie dat ik wel een bestelorder heb gekregen op mijn e mail maar geen factuur en garantiebewijs.
Dat zou wel fijn zijn om te hebben

Ad

Altijd hulpvol en netjes, superservice!

Service

Den

Uitstekend

In klein materiaal heel goed en snel, makkelijk

Assortment op gebied van duurzaamheid meer tonen

De vakman

Goede service van de medewerkers, veel kennis aanwezig, goede adviezen, snel geholpen.

Willems

Snelle reactie op bestelling
Ook het het plannen van de levering ging prima

Stukje vla kan er altijd in 😂

Frank Smits

Ben al 20 jaar een tevredenklant. Mijn verwachtingen worden altijd overtroffen, mede en vooral vanwege het meedenken en andere wijze in het bijdragen in het oplossen van mij cv problemen.

Frank Smits

Zeer goed service door ter zake kundige medewerkers