Productinformatie op de website

J.M.

Goede service en snelle levering

Marco V

Zeer tevreden over service, ondersteuning en levering. Zeer betrokkenen medewerkers.

Betrokkenheid en ondersteuning voor en na aankoop.

HK

Snelle levering, informatie op site is correct

HK

Snelle levering, informatie op site is correct

Herman

Goede service, helder advies en uitleg over materiaal en gebruik/aanleg. Prettige en klantvriendelijke medewerkers.

Heldere uitleg en advies over materiaal en aanleg.

Jorden

Super gasten in de winkel

Goed geholpen
Snelle levertijd

Gradus

Prima als je iets besteld dan wordt het snel geleverd vaak de volgende dag al

Voor mij niet ga zo door dan heb je vaak te vrede klanten volgens mij

raymon

Bestellen online ging prima, Materiaal was volgens de mail snel aanwezig in het filiaal.
Opgehaald en incompleet meegekregen omdat het verspreid stond en onderdelen niet te vinden.
Hier...
Hier zou maandag terugkoppeling over komen en niets gehoord. Dinsdag maar zelf gebeld en was nog niets bekend over missende onderdelen en zouden als ze niet gevonden zijn opnieuw besteld moeten worden.

Tot op heden niets mee vernomen of ze gevonden zijn of niet en/of ze opnieuw besteld moeten worden.
Intussen hadden de zonnenpanelen waar de onderdelen voor nodig zijn al lang op het dak kunnen leggen maar dat gaat niet als je onderdelen mist.

kortom een beetje geirriteerd

snelheid van leveren
prijs
bestelgemak

spullen bij elkaar zetten zodat niets ontbreekt
communicatie over wat de status is

M

Ik heb eerder gebeld met locatie Zwolle en daar gaven ze aan dat er geen (open) douchegeisers verkocht werden voor in stacaravans. Toen ik 's avonds op internet keek bleek het wel zo en heb ik deze... Ik heb eerder gebeld met locatie Zwolle en daar gaven ze aan dat er geen (open) douchegeisers verkocht werden voor in stacaravans. Toen ik 's avonds op internet keek bleek het wel zo en heb ik deze gekocht. Snelle levering maar het advies toen ik belde schoot wat tekort..

Service aan de balie

Doorvragen aan de telefoon over wat men zoekt

Zemering

Super snel geleverd precies wat ik nodig had.

Bestel gemak