8.2/10
Productinformatie op de website

Bos

Snel en duidelijk

van Egmond

Levering van bestelde toiletpot snel; bij de toebehoren die ik bij het ophalen erbij gekocht heb (manchet en bevestigingsmaterialen) klopte er echter geen reet van. Alleen maar verkeerde materialen.

snelheid

Handig als baliemedewerker zou vragen onder welke omstandigheden product (bij mij een toilet) geplaatst wordt. Hoge of lage stortbak, houten of betonnen vloer dat maakt nogal uit. Ik kreeg de... Handig als baliemedewerker zou vragen onder welke omstandigheden product (bij mij een toilet) geplaatst wordt. Hoge of lage stortbak, houten of betonnen vloer dat maakt nogal uit. Ik kreeg de verkeerde maat manchet (voor laaghangende stortbak) en slechts de helft van de bevestigingsmaterialen (en daar had ik nog niets aan ook).

Bles

Uitermate deskundig, goede service, snel en accuraat

Kundigheid

nvt

van Someren

Goed advies, service

Simonis

Zeer goed

den Breejen

Prima. Makkelijk te bestellen en snel af te halen.

duidelijk, snel, goede informatie op de site

Spruit

Fijn bedrijf (locatie Rotterdam Alexander). Altijd goed advies, personeel denkt met je mee. En, misschien wel het belangrijkste, niet uit de hoogte. Of je nou een professional of amateur prutser... Fijn bedrijf (locatie Rotterdam Alexander). Altijd goed advies, personeel denkt met je mee. En, misschien wel het belangrijkste, niet uit de hoogte. Of je nou een professional of amateur prutser bent, je wordt fijn behandeld!

Zie eerste toelichting

Ik denk gewoon zo doorgaan er hoeft voor mij niets verbeterd te worden

Johan

van Vliet

Redelijk, aircogoten in wit gekocht er zaten 2 afwijkende kleur draaibare bochten bij. Klacht doorgebeld zijn 2 nieuwe besteld, op zaterdagmorgen naartoe gereden bleken dezelfde afwijkende kleur... Redelijk, aircogoten in wit gekocht er zaten 2 afwijkende kleur draaibare bochten bij. Klacht doorgebeld zijn 2 nieuwe besteld, op zaterdagmorgen naartoe gereden bleken dezelfde afwijkende kleur geleverd te zijn. Medewerker zij dat als hij ze weer zou bestellen ze waarschijnlijk weer niet de correcte kleur zouden sturen. En voordat er wat aan zou gebeuren dit wellicht te laat zou zijn voor mijn project. Dus heb de eerder geleverde maar weer meegenomen. Erg jammer dat hier niets aan te doen is!

goed bereikbaar

voorraad Inoac gootprodukten niet aanwezig, levertijd veel te lang

van Hoof

Matig

Producten welke je bij elkaar koopt controleren of dit kan