Productinformatie op de website

Arie

Prima gegaan. Order online geboekt. 2 dagen later opgehaald. Alles stond netjes klaar.

Verstrekken goede informatie. Vragen ook waar het voor bedoeld is, om mee te denken of het dan de juiste oplossing is.

n.v.t.

Ano niem

De door ons bestelde kraan werd snel geleverd.

Snelle en correcte levering.

Geen.

Peter Spitteler.

Zeer goed en snel groet Peter Spitteler.

Alles.

Duco ventiel is in meerdere varianten volgens documentatie wat er bijzat en dat stond volgens mij niet op de site.
Ik had liever degene gehad met keerkleppen omdat mijn ww. druk door pomp hoger is dan kw. Groet Peter Spitteler.

Wijnakker

Prettig en professioneel

Kwaliteit en klantvriendelijkheid

Inderdjiet

Heel goed

R. Westerink

Bij de vestiging in Almelo in ieder geval vriendelijke behulpzame mensen. Ook in voor een grapje.

Bins

Mooie keuze aan producten (solar) voor schappelijke prijzen met mogelijkheid tot 0% BTW levering. Prima.
Eén product ontbrak bij levering en een product stand op nalevering maar was al geleverd. Na twee belletjes en wat aandrang is de fout gelukkig geheel naar tevredenheid hersteld door het missende product na te zenden.

Duidelijke info, alles bij één leverancier (bijna), goede prijzen.

Picken ging niet helemaal goed. Na twee telefoontjes (ingaand en uitgaand), een mail met foto's en wat overtuigingskracht toch goed gekomen. Picking kan dus beter.
Alleen voor montageframes...
Alleen voor montageframes voor zonnepanelen op een platdak vond ik bij jullie niets naar mijn wensen. Verder alles gevonden wat ik zocht.

J de Vries

Wat een top service mensen die weten waar ze het over hebben

Zo houden

Ron

Prima en volgens planning ontvangen

Goed assortiment

Dick