Productinformatie op de website

Gras

Ik ken warmteservice al vele jaren, eerst vanuit Leeuwarden war we toen woonden en nu vanuit Meppel. Alles is altijd volgens afspraak geleverd tegen een zeer nette prijs.

sebastiaan

Super service keurig op afgesproken plaats neergezet

Ga zo door

Bijlsma

Zeer goed en heel correct

klant vriendelijkheid

Seinen

Online bestelling gedaan. Is na 2 dagen compleet geleverd.

Piest

goede en betrouwbare info m.b.t afspraak maken levering

dat de klanten service door geeft aan de vestiging dat ik mijn order had herpland van maandag 20 juli naar dinsdag 21 juli

Gewoon goed

Assortiment soms enigszins beperkt

Wiwa

Service in de winkel is goed. Alleen geen bericht ontvangen dat mijn online bestelling gearriveerd was. Hier zelf naar moeten vragen.

Goede service in winkel

Melden wanneer een bestelling binnen is.

Nijman

Goeie partij, makkelijk dingen te regelen en het personeel denkt mee en zorgt voor oplossingen, toppers!

Makkelijk om dingen te bestellen, personeel met verstand van zaken, klantvriendelijk en doen alles voor een tevreden klant

Schepers

1 artikel van de bestelling was niet tijdig leverbaar, maar dit heb ik niet kunnen zien op de website. Bij de eerste deellevering stond ook niet dat het bewuste artikel in back-order stond. Na mail... 1 artikel van de bestelling was niet tijdig leverbaar, maar dit heb ik niet kunnen zien op de website. Bij de eerste deellevering stond ook niet dat het bewuste artikel in back-order stond. Na mail contact zeer snel (op de zaterdag zelfs) antwoord en uitleg gekregen. Kortom, communicatie omtrent prestaties kan beter vooraf

Reactie op vraag per mail

Communicatie vooraf over voorraad, manco- en naleveringen

w van den Berg

Gewoonweg perfect te noemen niet het goedkoopste adres maar bewust gekozen voor warmteservice vanwege de professionele uitstraling en een persoonlijk contact lees advies

Advies, locatie voorraad, vriendelijk kundig

Duidelijker vermelding van voorraad bij verzamel artikel zoals cv ketel met toebehoren.