Productinformatie op de website

TooAlk01

Prima order behandeling

Duidelijk

Piet

Onze bestelling klopte, stond snel klaar en kon vlot opgehaald worden.

Ga zo door.

B

Prettig, thuis bestelling en betaling gedaan en binnen een 1/2 uur bericht dat ik kon komen. Er liep zelfs nog iemand mee naar de auto. Top

Netjes en correct geholpen

Pas op met het geven van technisch advies. Bij deze order niet aan de hand maar ben het bij eerdere bezoeken wel eens tegengekomen. Waterkoppeingen die voor gas werden meegegeven. Niet voor mijzelf... Pas op met het geven van technisch advies. Bij deze order niet aan de hand maar ben het bij eerdere bezoeken wel eens tegengekomen. Waterkoppeingen die voor gas werden meegegeven. Niet voor mijzelf maar voor een andere klant. Ik heb er toen wel wat van gezegd. De koper/eindgebruiker ging deze toch toepassen. Ja dan houd het verder op

Jacques Veldhuijzen

Zeer klantvriendelijk en goede service

Niet mogelijk

Bakker

Levering bij een PostNL ophaalpunt (Gamma) direct de volgende werkdag.

Levering bij een PostNL ophaalpunt (Gamma) direct de volgende dag maar dan wel met verzendkosten. Kies je voor de optie afhalen in een filiaal van WS (dat is gratis) dan is de levertijd ineens twee... Levering bij een PostNL ophaalpunt (Gamma) direct de volgende dag maar dan wel met verzendkosten. Kies je voor de optie afhalen in een filiaal van WS (dat is gratis) dan is de levertijd ineens twee weken. Hoe dan?

Hoornstra

Geen ervaring met Warmteservice

Hofman

Ik heb uitstekende ervaringen met Warmteservice Vlissingen.

Meedenken en klantvriendelijkheid.

Is algemeen voor Warmteservice: Productinformatie op de site mag wel uitgebreider.

Peter Stokman

28 zonnepanelen besteld en 3 dagen later netjes thuis bezorgd

Aftersales niet nodig gehad dus niet beoordeeld

Verhagen

Heel prettig! Aardige medewerker die ons heel geduldig en uitgebreid hielp, terwijl hij wel in zijn eentje stond. . En de prijzen vielen ons ook mee.

Zie eerste beoordeling

Geen! Nou ja, meer personeel, misschien….

George Evers

Prima ouderwetse service! Ik kocht een adapter voor mijn Honeywell EVO home HR92 radiatorthermostaat via de website. Die bleek niet de juiste maat te hebben. En normaal gesproken hoort deze bij de... Prima ouderwetse service! Ik kocht een adapter voor mijn Honeywell EVO home HR92 radiatorthermostaat via de website. Die bleek niet de juiste maat te hebben. En normaal gesproken hoort deze bij de thermostaat te zitten, door vervanging bij mij niet. Omdat het ongebruikelijk is dat deze los wordt verkocht heeft Warmteservice gebeld met Honeywell die de adapter gratis zou toesturen aan Warmteservice. En op hun beurt leverden zij die gratis aan mij, namen ze de verkeerde versie terug en betaalde ze het geld terug. Top mannen, bedankt voor deze prima service!

Klantvriendelijkheid en meedenken over het probleem en de oplossing. En bereidheid om even wat extra te doen voor de klant.