8.2/10
Productinformatie op de website

Verbove

Goed, op tijd en goed advies

op tijd goed advies goede prijs

advies op de site rond nefit easy thermostaat wel of geen adaptor kan beter

Klant

Ik kreeg na mijn bestelling een sms dat ik moest bellen voor het maken van een afspraak om te bezorgen. Als ik een tip mag geven: bel de klant zelf op. Voor de rest heel vriendelijk geholpen aan de... Ik kreeg na mijn bestelling een sms dat ik moest bellen voor het maken van een afspraak om te bezorgen. Als ik een tip mag geven: bel de klant zelf op. Voor de rest heel vriendelijk geholpen aan de telefoon en een vrolijke bezorger aan de deur.

Al eerder gegeven

Al eerder gegeven

Peter

Vakkundige werknemers met humor maar ook serieus.

Assortiment , ligging.

Bij het ophalen de spullen wordt alleen naam gevraagd en geen bewijs dat je deze spullen daadwerkelijk gekocht heb.

Noordegraaf

Goede service. Klantvriendelijk. Alles snel geregeld.

Snel geleverd.

Betere controle op de te leveren materialen. Bestelling was wel compleet, maar met de verkeerde maat koppelingen. er waren meerdere koppelingen 22 mm besteld, maar deze waren in 15 mm geleverd.... Betere controle op de te leveren materialen. Bestelling was wel compleet, maar met de verkeerde maat koppelingen. er waren meerdere koppelingen 22 mm besteld, maar deze waren in 15 mm geleverd. Hierdoor moest ik zelf naar de winkel om dit om te ruilen.

Boer

Eenvoudige bestelprocedure. Over het algemeen snelle levertijd.

Makkelijk bestellen, snelle service

Schuurman

In de avond een inbouwreservoir besteld, de volgende dag stond hij al klaar!! Helemaal super!!

Duidelijk, snel, goede prijzen, vriendelijk

de Geus

MGB

Prima, duidelijk en makkelijk bereikbaar

Goed bereikbaar, lage prijzen, mooie producten

Als een artikel niet op voorraad is, is het wel prettig als je de restvan je bestelling al kan ophalen. Dat kan ook wel, maar een bericht dat het klaar staat maar nog niet volledig is, zou prettig... Als een artikel niet op voorraad is, is het wel prettig als je de restvan je bestelling al kan ophalen. Dat kan ook wel, maar een bericht dat het klaar staat maar nog niet volledig is, zou prettig zijn. Ook mag wat dat betreft de informatie op de website meer up to date zijn, qua levertijd.

Strijbos

Goed geholpen, voorraad zoals op de site stond was correct, Chapeau.

Geen bijzonderheden

Geen bijzonderheden

Eric

Prettige snelle service. Erg prettig dat je een sms krijgt als het bestelde klaarligt.