8.2/10
Productinformatie op de website

de Haas-Endenburg

Als ik on-line een bestelling plaats en deze niet direkt leverbaar is dan had ik wel graag daarover bericht gehad. Nu moet ik zelf na een paar dagen wachten contact opnemen om te horen dat de... Als ik on-line een bestelling plaats en deze niet direkt leverbaar is dan had ik wel graag daarover bericht gehad. Nu moet ik zelf na een paar dagen wachten contact opnemen om te horen dat de levering vertraagd is.

vriendelijkheid en behulpzaamheid personeel

informatie voortgang bestelling

van Lier

Prima afgeleverd, nette bezorgers

Strakke levering

Administratie bij aflevering niet op orde, discussie over al betaalde rekening. Moesten op de eigen computer de betaling laten zien anders werden de spullen weer meegenomen. Dat was eufemistisch... Administratie bij aflevering niet op orde, discussie over al betaalde rekening. Moesten op de eigen computer de betaling laten zien anders werden de spullen weer meegenomen. Dat was eufemistisch niet klantvriendelijk, het afschrift dat mijn vrouw moest meegeven gaf ook andere gegevens die warmteservice niets aangaan!

Derksen

Prima prijs en snelle, gratis levering aan huis

Voorraad, prijs en snelle levering

Tony

Vorige week een mailtje gestuurd voor bestellingen van een inbouw kraan van Dornbracht gestuurd. Nog niks gehoord heb ze gebeld rdam o werd... Vorige week een mailtje gestuurd voor bestellingen van een inbouw kraan van Dornbracht gestuurd. Nog niks gehoord heb ze gebeld rdam o werd tot 4x toe in de wacht gezet en na een tijd toch maar weer opgehangen!! Wat een slechte service daar,jammer.

Waren halve order nrs terug te vinden van artikel.

Te lange wachttijden aan de telefoon, als aan de balie op Rotterdam oost(hoofdweg) Mail word niet beantwoord.

TonS

Prima product, wat niet helemaal voldeed aan de specificaties qua maatvoering, daarbij wel heel lange levertijd

kwaliteit

geen kennis over de maten die dan ook niet overkomen met de werkelijkheid

Alex

Eerst gebeld voor informatie, netjes te woord gestaan en filiaal gebeld om navraag te doen. Even in de wacht gezet, maar ook maar even. Bestelling uiteindelijk geplaatst, binnen een uur bericht dat... Eerst gebeld voor informatie, netjes te woord gestaan en filiaal gebeld om navraag te doen. Even in de wacht gezet, maar ook maar even. Bestelling uiteindelijk geplaatst, binnen een uur bericht dat ik de bestelling af kon halen en het product werd zelfs voor mij in de auto gelegd Top

Hulp bij inladen in de auto van zwaar product.

Timmerman

Snelle en accurate afwikkeling.

Snelle en accurate afwikkeling

Geen verbeterpunten of tips

De Rijk

Geven goede en kloppende informatie, vriendelijk, snel en professioneel.

Duidelijk, correct, behulpzaam.

Ramdat