Productinformatie op de website

Tijink

onbekend

Goede ervaring

Ik had een special wc pot besteld , kom ik er mee thuis zit er een bast in , weer 3 weken wachten op de volgende

Maarten

Uitstekende ervaring

Zoals altijd mijn zonnepanelen voor een mooie prijs! Levering was gezien de drukte bij de leverancier wat langer. Staat tegenover dat Hoogeveen m'n panelen een tijdje voor me heeft opgeslagen. Klasse.

n.v.t.

Jongkind

Uitstekende ervaring

Bij een niet-op-voorraad-leveringsprobleem, werd er prima meegedacht. Dank voor de snelle en creatieve oplossing, waardoor alles volgens planning door kon gaan.

Michels

Uitstekende ervaring

Bij het omruilen zeer plezierig geholpen en er is even met je meegedacht. Zo kan het dus ook. De klant voelde zich even Koning

Buitenhuis

Uitstekende ervaring

Netjes en op tijd geleverd.

Als er wordt gezegd: ik bel u zo terug, moet dat geen 3 uur duren.

Engineer

Uitstekende ervaring

Duidelijk advies gekregen bij het filiaal Hoogeveen voor een HR ketelvervanging. Materialen online besteld. Helaas volgende dag telefoontje centraalmagazijn dat ze de bestelling dag later wilde... Duidelijk advies gekregen bij het filiaal Hoogeveen voor een HR ketelvervanging. Materialen online besteld. Helaas volgende dag telefoontje centraalmagazijn dat ze de bestelling dag later wilde bezorgen. Na telefonisch contact met Filiaal hgv konden zij zelf het materiaal uit voorraad leveren. Gelukkig kon ik na afhalen de klus tijdig starten.

Ten Brinke

Duidelijke extra informatie.

Nee, helaas.

Mager

Goede ervaring

Nee heb ik niet ervaren, het is gewoon goed

Hepping

Redelijke ervaring

Ik had savonds een bestelling gedaan op op te halen, maar om 11 uur smorgens nog geen reactie dat het was klaar gezet. Maar naar de winkel gegaan daar moest bijelkaar gezocht worden.
15mm knel...
15mm knel 90 graden was niet meer op voorraad. Dit is een erg algemeen artikel. Dus viel dit keer erg tegen.
Maar ik moet zeggen dat het anders altijd wel in orde was.

Goed voorraad op orde houden. En adequaat reageren als er een bestelling gedaan is.