8.2/10
Productinformatie op de website

den Edel

Wederom precies geleverd wat ik nodig had. s'middags besteld en de andere ochtend bericht gekregen dat ik het onderdeel af kon halen.Service is perfect en klant vriendelijk.

Veel te koop voor een nette prijs. Snelle levering.

Monique

Slechte ervaring. Binnen de garantietermijn ging mijn cv ketel merk Nefit did ik bij warmteservice had gekocht op zondag kapot. Ik heb gelijk warmteservice gebeld maar er werd niet opgenomenen.... Slechte ervaring. Binnen de garantietermijn ging mijn cv ketel merk Nefit did ik bij warmteservice had gekocht op zondag kapot. Ik heb gelijk warmteservice gebeld maar er werd niet opgenomenen. Vervolgens maar de monteur gebeld waar ik een onderhoudscontract mee heb. Deze is die zondag gelijk gekomen en heeft een onderdeel moeten vervangen. Hij gaf aan dat dit onderdeel vaak kapot ging bij Nefit ketels. Voor dit onderdeel moest ik 70 euro betalen. Vervolgens dit bedrag teruggevraagd bij warmteservice Maar die wilde dit bedrag niet betalen. Na flink aandringen zou dit bij de leverancier worden neer gelegd en ik zou diezelfde dag worden teruggebeld. Dit is helaas niet gebeurd. Daarom deze slechte review. Ik zou zeggen koop niets bij Warmteservice en zeker geen cv ketel van Nefit.

Kom afspraak na

Rook

Aanen

Online besteld, 5 minuten later mailtje dat ik het op kan halen, prima!!

alles

Aalbers

Goede service en verstand van zaken. Fijn bedrijf.

Service en kwaliteit.

Zo ver ik weet niks.

Knopper

Prima, deze keer met ‘standaard’ bestelling en eerder ook bij gelegenheden waarbij advies gevraagd en vakkundig gegeven werd.

Vakkennis, service.

de Groot

Ik had iets besteld zodat ik het gelijk kon op halen en niet heel lang hoefde te wachten, toen ik mijn bestelling op kwam halen moest alles nog verzameld worden. erg vervelend want toen stond ik... Ik had iets besteld zodat ik het gelijk kon op halen en niet heel lang hoefde te wachten, toen ik mijn bestelling op kwam halen moest alles nog verzameld worden. erg vervelend want toen stond ik alsnog lang te wachten.

Liedorp-Dinger

Perfecte levering!

Zomer

Plezierig online winkelen: ik vond wat ik zocht, bestelde en kreeg vrij snel bericht dat ik het kon halen op de plaats van mijn voorkeur. Op zaterdag op de fiets vanuit Krimpen nr Rotterdam. Eerst... Plezierig online winkelen: ik vond wat ik zocht, bestelde en kreeg vrij snel bericht dat ik het kon halen op de plaats van mijn voorkeur. Op zaterdag op de fiets vanuit Krimpen nr Rotterdam. Eerst natuurlijk even de website bezoeken voor de openingstijden: ja hoor, tot vier uur open. Om half drie waren wij in Rotterdam. Helaas was het bedrijf gesloten, "ivm Corona".....Slordig (en zonde van mijn tijd) dat dit toen niet op de website was vermeld. Dagen later schijnt het wel aangepast te zijn, De mannen in de winkel hebben mij correct geholpen, boden ook koffie aan - helaas, daar had ik toen geen tijd voor. Met vriendelijke groet, Cees Zomer

zie 1

zie 1

Astra Elektra

Warmteservice vindt ik een fijne zaak waar ik graag kom. De sfeer is goed, de medewerkers zijn deskundig en prettig om mee om te gaan, er is veel op voorraad. De webshop geeft een duidelijk beeld... Warmteservice vindt ik een fijne zaak waar ik graag kom. De sfeer is goed, de medewerkers zijn deskundig en prettig om mee om te gaan, er is veel op voorraad. De webshop geeft een duidelijk beeld van de voorraden per vestiging. Dit is fijn als ik met spoed iets wil halen. De zoekfunctie van de webshop vind ik wat minder handig: deze begint met een aantal producten die het meest bij de zoekopdracht passen. Om verder te bladeren moet men een paar keer op "verder zoeken" klikken. Ik vind het altijd fijn om alle resultaten van een zoekopdracht door te lopen. De prijzen van loodgietersspullen vind ik scherp. Van elektramateriaal vind ik ze hoger dan gemiddeld. Ik zie dit niet als een probleem: voor elektramateriaal is Warmteservice mijn backup als ik snel wat materiaal nodigheb.

Het sturen van een sms als een bestelling klaarligt vind ik een hele goede service. Daarnaast het fijne contact met de medewerkers. Wat ook heel sterk is: de mogelijkheid om te kiezen of de... Het sturen van een sms als een bestelling klaarligt vind ik een hele goede service. Daarnaast het fijne contact met de medewerkers. Wat ook heel sterk is: de mogelijkheid om te kiezen of de brutoprijzen of nettoprijzen getoond worden. Warmteservice is de enige vakhandel die ik ken die deze functie biedt.

Wat ik bij punt 1 al noemde: ik zou het fijn vinden als de zoekfunctie van de website alle resultaten gelijk kan tonen.