Productinformatie op de website

Dave

Gewoon een goed bedrijf

Alles duidelijk beschreven

Marc

Prima service tegen redelijke kosten. Aanrader.

Brred programma en voldoende artikel info.

Levering kan altijd sneller :)

Duncan

Goed maar de levertijd was volgens de website 5 werkdagen maar het werd 3 weken. Dat was wel een teleurstelling.

Jerry

Mooie overzichtelijke website met goede zoekfunctie en enorm assortiment. Bestellingen de volgende dag geleverd.

Kundig personeel in winkel.

Even tijd vrijmaken wanneer alleen een bestelling afgehaald wordt in plaats van langdurig met klanten over technische problemen blijven praten.

JAN

Goede ervaring. maar misschien als de ketel wat ouder is een extra onderdeel bij bestellen i .v.b.m thermostaat aan sluiting afstand bediening. gr jan.

O.K

BEKENT

hp

Uitstekende service, balie medewerker neemt de tijd voor je en help de CV-Ketel op steekwagen naar de auto brengen

Aart Aarsbergen

Vestiging Zeist. Uitstekende service, ook als je voor een kleinigheid komt. Zijn bereid ook een leek alles netjes uit te leggen. Prettige medewerkers.

H

Makkelijk bestellen, juiste kwaliteit en snel af te halen op mijn vestiging.

Duidelijk en betrouwbaar

Erik Kersten

Goed bedrijf en goede prijzen

Geen is gewoon goed 👍🏻

Peter

Op zich werd ik prettig behandeld, maar het bestelde kwam veel later dan beloofd en bij afhalen bleek het niet allemaal in orde. Hierdoor moest ik de volgende dag weer terugkomen!
Dat de...
Dat de levertermijn niet werd gehaald, werd mij niet gemeld. Ik moest hier zelf naar vragen.