Productinformatie op de website

Alles prima!!

Prima website.

Geen.

M S M van Rijn

Ik was zeer tevreden m b t de afspraken etc.
Ik was zeer tevreden m b t de afspraken etc.
Waar ik echter niet tevreden over was, is de afsluit rand links boven. Dat zagen we was pas toen de radiator nagenoeg op zijn plaats stond. Ik heb er niet over geklaagd omdat ik vreesde een nieuwe radiator te krijgen met alle rompslomp van dien

Service

paul scheer

Aller eerst bij ophalen merkte ik dat de verkoper alle antwoorden kon beantwoorden van klanten voor mij. (en dat viel echt op)

Bij onvoorziene situatie zoals een onbetrouwbare...

Bij onvoorziene situatie zoals een onbetrouwbare installateur die niet komt opdagen, is men zeer flexibel en mee denkend met de klant.
In mijn geval was men bereid de CV te laten retourneren zelfs buiten de officiële 30 dagen termijn. (mits nog in verpakking en ongebruikt)
Ook de man die mee hielp met het inladen van de cv in auto maakte even een vlot informatief praatje met me, waardoor ik dacht. "ze zitten in het zelfde levensschuitje als mij"

El Türko

Gewoon goed geregeld.

Goede medewerkers. Beste advies gewoon goed geholpen.

Dhondt

Net je op tijd geleverd in goed overleg

John korsten

Vlug goed en duidelijk

Geen idee

Nick

S’avonds laat bestelling gedaan, lag vroeg in de morgen al klaar voor ophalen !

J

Prima, snelle levering

H.j. de Koning

Altijd prima snelle en efficiente levering.

Betty

Prima info op de website, producten zijn goed te vinden, de bestelling en verzending verlopen vlekkeloos