Productinformatie op de website

Prima,zoals altijd.

Alles klopt

IN mijn geval nog niet

Willeman

Duidelijke uitleg en advies omtrent aanschaf van apparatuur

Zie eerder

Ik heb eigenlijk geen verbeterpunten.

Rosner

Super snelle service. Pakket stond klaar en er werd meegedacht over wat we nog meer nodig hebben om het product te installeren. Online bestellen en de volgende ochtend kon ik het al ophalen.

Snelle service. Actief meedenken met de klant. Klantvriendelijk.

X

Mendera

Altijd attend en meedenkend

Kraay

Dit is de 2de keer dat ik hier wat heb gekocht. Ideaal dat je op de website kunt zien of het artikel voorradig is en in welk filiaal. De 1ste keer het artikel laten versturen en de 2de keer het... Dit is de 2de keer dat ik hier wat heb gekocht. Ideaal dat je op de website kunt zien of het artikel voorradig is en in welk filiaal. De 1ste keer het artikel laten versturen en de 2de keer het artikel zelf opgehaald en betaald aan de balie. Ik ben over beide keren erg tevreden!

Goede voorraad snelle levering na een paar minuten al een mail gekregen om op te halen

Van Den Born

Fijne leverancier met kundig personeel. Bij bestellingen word je keurig op de hoogte gehouden met realistische levertijden.

Kohler

De producten geberet renova kwamen goed aan. Wel bleek bij 1 produkt 1 onderdeel , de vlotter verkeerd gemonteerd. Ook was er geen installatie handleiding aanwezig, De afvoer manchet bleek een... De producten geberet renova kwamen goed aan. Wel bleek bij 1 produkt 1 onderdeel , de vlotter verkeerd gemonteerd. Ook was er geen installatie handleiding aanwezig, De afvoer manchet bleek een diameter van 105mm ipv 110 mm te hebben. Echter na een nieuwe bestelling te hebben gedaan kon ik het lek dichten. Op internet was toevallig een filmpje van de binnenkant van het reservoir, waarbij ik kon zien dat de vlotter verkeerd gemonteerd was. Tja, ik heb dus wel wat aan te merken op de geleverde producten. De service was verder wel goed en de prijs was concurrerend.

Goede service. Snelle levering.