Productinformatie op de website
8.2/10
8.2/10

Veltman

Ik had een lastige bestelling. elke keer als ik een vraag had, werd ik direct teruggebeld. De klantenservice is echt prima en persoonlijk. Compliment.

Lankhorst

Product duidelijk te vinden plus voorraad check

de Boer

Top

service

Korzelius

Uitstekende ervaring met de heren van Warmteservice (vestiging Amsterdam Nieuw-West). Altijd vriendelijk en behulpzaam.

- Eenvoudig om artikelen te vinden en te bestellen
- Eenvoudig om artikelen te vinden en te bestellen
- Order word snel verwerkt en je word snel op de hoogte gehouden. Toen mijn bestelling klaar stond kreeg ik zowel een email, SMS'je en ook een telefoontje. Super fijn!

de Vries

Ik kan pas een beoordeling geven als het bestelde product eind februari is af geleverd.. met vriendelijke groet F de Vries

Bianca Nieuwdorp

Mijn ervaring met dit bedrijf is alleen maar positief..Wordt netjes gebeld, bedankt voor mijn bestelling en dat het pakketje goed ingepakt mijn kant op komt..

Vriendelijk
Snelle verzending
Goed verpakt

Niet nodig, ga zo door

Dijkstra

Goed geholpen alleen jammer dat de dag nadat ik de spirocombi mb3 lucht en vuilafscheider had gekocht hij ineens in de aanbieding was 20 euro goedkoper.

Vriedelijk geholpen

Klant iets beter informeren als er een aanbieding is de volgende dag. Voelt tot raar

Metz-Veerkamp

Uitstekend geholpen.

Het gemak om online te bestellen, alles was naar tevredenheid.

Geen.

Pol

Top bedrijf ze helpen je net alles

De mensen in de winkel hebben goede materiaal kennis

Telefonisch bereikbaarheid

Arend

Zeer prettig en ze belde mij nog op of de bestelling voldoende was, omdat het maar om een onderdeel ging. Dat vond ik erg vriendelijk en attent

Persoonlijke aandacht

Tip: Misschien met twee mensen achter de balie?