Productinformatie op de website

G. Wagenaar

Ik ben zeer tevreden over de bestelling die ik bij Warmteservice heb geplaatst. Ten eerste zijn enkele vragen die ik van tevoren over de te bestellen producten had netjes en goed beantwoord. Ten... Ik ben zeer tevreden over de bestelling die ik bij Warmteservice heb geplaatst. Ten eerste zijn enkele vragen die ik van tevoren over de te bestellen producten had netjes en goed beantwoord. Ten tweede zijn de bestelde producten correct en op tijd geleverd. Erg prettig daarbij was dat je 's ochtends vroeg een tijdvak van levering te horen kreeg en ook nog een half uur van tevoren werd gebeld; dat is echt service!

Vragen adequaat beantwoorden. Levering conform afspraak (doen wat je hebt beloofd; vind ik erg belangrijk).

Een klein puntje. Ik had een wastafel besteld en daarop was een artikelsticker geplakt die er bijna niet was af te krijgen. Het lijkt me niet nodig om die zo muurvast te plakken; bovendien zou ik de... Een klein puntje. Ik had een wastafel besteld en daarop was een artikelsticker geplakt die er bijna niet was af te krijgen. Het lijkt me niet nodig om die zo muurvast te plakken; bovendien zou ik de sticker op een minder zichtbare plek plakken (bijv. op de onderkant of achterkant van de wastafel).

R

Zeer goed

behulpzaamheid

gewoon goed.

Arjan van Loon

Ben altijd weer verrast door het gedegen advies dat je krijgt als je een keer met een uitdaging zit. Erg fijn om dan even te kunnen sparren met jullie. Gisteren nog heel goed geholpen door Tim,... Ben altijd weer verrast door het gedegen advies dat je krijgt als je een keer met een uitdaging zit. Erg fijn om dan even te kunnen sparren met jullie. Gisteren nog heel goed geholpen door Tim, waardoor mijn klus helemaal gelukt is.

Goed advies
Nette prijzen

Wat meer productinformatie of een verwijzing naar de documentatie van de fabrikant zou helemaal fijn zijn

Tromp

Snel, Goede Informatie, goede prijs en snel geleverd.
Kortom een fijne zaak om mee te werken.

Ga gewoon zo door.

Ga door.

Maurice

Goede service

IBENTECH

Zeer goed en vriendelijk

Altijd een oplossing als er iets niet leverbaar is.

Ga zo door.

P van Duijn

De ervaring was prima

Har

Makkelijk bestellen, bij afhalen snel en vriendelijk geholpen.

Kooiker

Site is overzichtelijk. Ik had een fout gemaakt in de bestelling. Via de klantenservice werd de fout snel verholpen. Bezorging was binnen twee dagen. Chauffeur belde over de verwachte aankomsttijd.... Site is overzichtelijk. Ik had een fout gemaakt in de bestelling. Via de klantenservice werd de fout snel verholpen. Bezorging was binnen twee dagen. Chauffeur belde over de verwachte aankomsttijd. Mijn ervaring is in alle opzichten positief.

Geen verbeterpunten en/of tips.

Hans W.

Online knelkoppelingen besteld, zou 5-7 werkdagen duren. Echter na 2 dagen al bezorgd, chapeau!
Knelkoppelingen bleken toch niet goed, dus terug gebracht naar de plaatselijke vestiging (Uithoorn).
Uitgebreid overleg gehad met de baliemedewerker over andere mogelijkheden, een man met veel kennis van zaken.
Creditfactuur meegekregen, bedrag zou binnen een paar dagen op mijn rekening staan. tot mijn verbazing stond het geld echter na een paar uur al op mijn rekening!
Ik vind Warmteservice een bedrijf met een groot assortiment, de medewerkers hebben veel verstand van zaken en een geweldige service! Kom hier zeker terug.

snelle levering, geweldige service.

geen, houden zo!