Productinformatie op de website

Allan

Prima telefonisch geholpen en keurig te woord gestaan door medewerker in Vestiging Zaandam. Juiste onderdeel voor me uitgezocht en kon het direct bestellen in de online shop.

Groot assortiment, duidelijke website,

Bart

Goede ervaring...
Goede ervaring...
Ik had de bestelling via de site gedaan. En aangegeven dat ik het ging ophalen in Eindhoven. Ik zou hiervoor een bericht krijgen. Maar het duurde een paar uur. Toen heb ik gebeld... de medewerker ging toen pas in de mail kijken. En heeft het klaar gelegd. Dus dat had wat sneller gekund. Of je zegt dat je er meteen naartoe kunt rijden.

h

Sneller op de mail bestellingen kijken..

Walter

Goede service, snelle levering

Han

Snelle no-nonsense service

Competitieve prijzen

Vrijland

De bestelling duurde langer dan de
website beloofde.
Één onderdeel bleek tenslotte niet klaar te liggen.

Vriendelijke medewerkers

Niet melden dat de bestelling klaar ligt als die nog niet compleet is.
Belofte van de website nakomen.

Niels

Duidelijke informatie website, bestelgemak en klantvriendelijkheid.

Mike

Ruim een jaar geleden nieuwe radiatoren en toebehoren gekocht aan het begin van onze verbouwing. Daarbij al goed geholpen en keurig advies gegeven door locatie Sittard. Een jaar later verbouwing... Ruim een jaar geleden nieuwe radiatoren en toebehoren gekocht aan het begin van onze verbouwing. Daarbij al goed geholpen en keurig advies gegeven door locatie Sittard. Een jaar later verbouwing afgerond, radioteren worden niet goed warm. Contact opgenomen en wederom goed en juist advies ontvangen vanuit locatie Sittard om dit probleem te verhelpen, wat ook gelukt is. Hulde voor het advies, maar ook de service achteraf. Alle complimenten voor locatie Sittard en uiteraard ook voor de geleverde producten.
Ga zo door!!

Zoals al eerder aangegeven zowel advies als service is achteraf is gewoon top. Zeker in tijden waarin veelal alles digitaal verloopt, is dit stukje contact veel waard. Complimenten voor geboden... Zoals al eerder aangegeven zowel advies als service is achteraf is gewoon top. Zeker in tijden waarin veelal alles digitaal verloopt, is dit stukje contact veel waard. Complimenten voor geboden advies en service door locatie Sittard. Ik zal jullie altijd aanbevelen.

N.V.T.

Martijn

Prima service

Makkelijk bereikbaar filiaal, voldoende parkeer ruimte.
Personeel is vriendelijk en je word snel geholpen, bieden ook aan te helpen indien order te groot is om in 1 keer mee te nemen

Deur zou een automatische drammer kunnen hebben, soms lastig te openen met materialen in de handen.

Pieter

Top bedrijf!
Snelle levering.

Keurig en snel geleverd
Ene dag besteld, volgende dag in huis

Duckers

Perfect! Superklantvriendelijk en stipt op tijd