Productinformatie op de website

JS Prins

Niks op aan te merken

afhandeling, bezorging, juiste informatie

duidelijkheid over consumenten prijs/zakelijk prijs

Rene

Perfect. Duidelijke site, behulpzame medewerkers.

Bijsterbosch

De spullen netjes geleverd. Chauffeur hielp mee met uit laden. De spullen waren zeer snel geleverd ondanks dat er op de site stond dat het twee a drie weken zou duren. Jammer is het dat ik niet... De spullen netjes geleverd. Chauffeur hielp mee met uit laden. De spullen waren zeer snel geleverd ondanks dat er op de site stond dat het twee a drie weken zou duren. Jammer is het dat ik niet binnen acht dagen kan reageren als alles is geleverd omdat ik van die spullen geen verstand heb en de monteur pas na 18 dagen komt monteren.

Levering

Controle na acht dagen omdat niet iedereen verstand van zaken heeft die de bestelling doet. Misschien is verruimen een idee.

Ingrid

Prima ervaring met Warmteservice Nijmegen. Bij het afhalen had ik enkele vragen over de verkrijgbaarheid van een produkt, dat ik op de website niet kon vinden. De medewerker liet mij zien hoe dat te... Prima ervaring met Warmteservice Nijmegen. Bij het afhalen had ik enkele vragen over de verkrijgbaarheid van een produkt, dat ik op de website niet kon vinden. De medewerker liet mij zien hoe dat te bestellen door gebruik te maken van het artikelnummer en bestelde het zelfs voor mij. Kon het zelfs afrekenen bij het ophalen. Vriendelijke medewerker!

Klantvriendelijkheid en communicatie

Vindbaarheid artikel op website vanwege de naamgeving, bv. het ene artikel heet closetborstel en het andere toiletborstel. Dat maakt dat je met de ene zoekterm niet altijd het type vindt, dat je... Vindbaarheid artikel op website vanwege de naamgeving, bv. het ene artikel heet closetborstel en het andere toiletborstel. Dat maakt dat je met de ene zoekterm niet altijd het type vindt, dat je wilt bestellen.

Michel

Goede en adequate afhandeling

Janssen

Goede service.

Job van der Rande

Vaak gaat het bestellen soepel en goed, maar in ons vak is het belangrijk dat je altijd goed in één keer alles af kan maken.
Als je dan tijdens het klussen er achter komt dat de beugels m6...
Als je dan tijdens het klussen er achter komt dat de beugels m6 geleverd zijn ipv m8, sta je meteen stil en kan je je klus dus niet afmaken. Het zou fijn zijn als het inpakken van de bestellingen secuurder gebeurt. Dit is ook niet de eerste keer dat dit soort kleine foutjes er voor zorgen dat ik op locatie niet in 1 keer door kan of oplossingen moet bedenken die veel tijd of gepruts kosten

Groot aanbod

Controleer de bestelling nog beter voor het uitleveren, zeker bij beugels.
Kloppen alle maten?
Zitten alle schroeven er op,aan of bij?

Mulder

Snelle service, aardig personeel, goed voor elkaar!

Op voorraad hebben van een essentieel onderdeel, relatief in de buurt en direct geanticipeerd op een vertraagde levering door leverancier, toppers!!

Rene van Maanen

Prima snelle levering en bij ophalen voldoende voldoende kennis om een advies te geven.

Vriendelijkheid en de tijd nemen om informatie te geven

Van Dijk

Service aan de balie prima. Vriendelijk en behulpzaam.

Internetbestellingen soms probleem.

Zoekfunctie ver onder de maat

klantvriendelijk

Info order status beter