Productinformatie op de website

Bakker

bralten

Zijffers

Uitstekende ervaring

Ik heb altijd een goede klik met die jongens. Zij weten wat ik als gevorderde hobbyklusser van hun kan verwachten. Geen moeilijke praatjes, maar een duidelijk advies. Veelal de produkten in het... Ik heb altijd een goede klik met die jongens. Zij weten wat ik als gevorderde hobbyklusser van hun kan verwachten. Geen moeilijke praatjes, maar een duidelijk advies. Veelal de produkten in het filiaal aanwezig.En een door mij verkeerde bestelling is zo omgeruild.

Zwakke punten heb ik nog niet kunnen ontdekken. Dus ga zo door.

ter Stege

Meekhof

Koritic

Uitstekende ervaring

After placing my order online, one of your employees has called me to make sure it was correct. I was pleasantly surprised your team thought about how each item fits (or not) into complete... After placing my order online, one of your employees has called me to make sure it was correct. I was pleasantly surprised your team thought about how each item fits (or not) into complete order and not just about fulfilling it. Very pleased with the service and will use again.Cheers

Wagenvoord

Uitstekende ervaring

Ik had niet verwacht dat een bedrijf als het uwe voor een particulier zo toegankelijk zou zijn. Goede terugkoppeling, overzichtelijke site en in mijn geval ophalen in een andere vestigingsplaats... Ik had niet verwacht dat een bedrijf als het uwe voor een particulier zo toegankelijk zou zijn. Goede terugkoppeling, overzichtelijke site en in mijn geval ophalen in een andere vestigingsplaats goed geregeld.

nee

Sikken

Goede ervaring

Ik moest minstens 20 minuten wachten om dat er 1 klant voor me was, die heel veel spullen kocht en heel veel informatie wou. Terwijl ik 1 ding besteld heb online en zo af kon halen!