Productinformatie op de website

Ron

De service is over het algemeen goed te noemen. Nog geen problemen gehad al die keren dat ik iets heb besteld.

Goede service, vriendelijk en kundig personeel

Rubenmeister

Prima service zowel online als in de winkel (Zaandam voor mij). Koop liever bij de specialist dan gokken bij een ander.

Jan

Snelle levering goede kwaliteit inclusief montage handleidin.

p.aelmans

Nou, plaatsen een order online,en na een half uur al reactie via telefoon.

p.aelmans

Zeer goede service, en snel en accuraat.

snel telefonisch reageren.

Sjaak

Zeer goed

CJ. Bleeker

Duidelijke en goed verzorgde site. Scherpe prijzen en snel geleverd. Bij afhalen keurig te woord gestaan!

Ruim assortiment en reële prijzen.

Langeveld

Vrijdag de bestelling geplaatst, Postnl liet weten dat de zending aangemeld was, maar nog niet ontvangen. Warmteservice wist te melden dat het artikel verzonden was. Rara fietsenmaker. Dinsdag... Vrijdag de bestelling geplaatst, Postnl liet weten dat de zending aangemeld was, maar nog niet ontvangen. Warmteservice wist te melden dat het artikel verzonden was. Rara fietsenmaker. Dinsdag gechat en te horen gekregen dat ik dan maar de vestiging in Apeldoorn moest bellen. Apeldoorn wist te melden dat de zending 'was blijven liggen'; ze zouden het diezelfde dag nag bij Postnl afleveren. Vandaag, woensdag, te horen gekregen dat het waarschijnlijk morgen wordt. Ik heb het artikel echt dringend nodig.

Als je dan een servicepunt hebt, geef de medewerkers dan alle info over het verloop van een zending, of laat het ze uitzoeken, i.p.v. dat de klant het moet uitzoeken.

Frank

De bestelling is soepel verlopen

de ophaal locatie is dichtbij mijn woonadres.

De Foto's van het artikel komen niet altijd overeen met het bestelde artikel.

nvt

Snel en correct geleverd.

Zie vorige pagina.

nvt