Productinformatie op de website

Stef van Dissel

Goed bevallen. Product had 2-3 weken levertijd maar werd na een aantal dagen al gebeld door een vriendelijke meneer van Warmteservice Doetinchem dat het product er al was en bezorgd kon worden op... Goed bevallen. Product had 2-3 weken levertijd maar werd na een aantal dagen al gebeld door een vriendelijke meneer van Warmteservice Doetinchem dat het product er al was en bezorgd kon worden op een datum naar voorkeur.

R Been

Prima , weten waar ze het over hebben

Veel op voorraad

Guus

Bestelling (plintboiler) was snel beschikbaar in de vestiging. 's Avonds besteld, kon de volgende morgen om 9:00 uur afgehaald worden. De doos was open, maar mij werd verzekerd dat alles in orde... Bestelling (plintboiler) was snel beschikbaar in de vestiging. 's Avonds besteld, kon de volgende morgen om 9:00 uur afgehaald worden. De doos was open, maar mij werd verzekerd dat alles in orde was. Toen ik de boiler wilde monteren bleek een van de slangen niet de goede maat te hebben. Omdat alles open lag en het water was afgesloten had ik geen tijd om naar Gorinchem op en neer te rijden en heb ik lokaal een nieuwe slang aangeschaft. Toen ik dit heb gemeld bij de vestiging kreeg ik een wat lauwe reactie. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik de foute slang zou kunnen inleveren en het aankoopbedrag van de juiste slang zou terugkrijgen.

Bestelling en levering

Product goed controleren voor aflevering wanneer de doos open is

Guus

Bestelling en levering

Product goed controleren voor aflevering wanneer de doos open is

Niels van den Oetelaar

Super fijne ervaring! Besteld, gebeld voor een leverafspraak, en die was netjes nagekomen!

- Levering aan huis
- Duidelijk levervenster
- Aardig magazijn in Waalwijk
- Geen BTW, is eenvoudig
- Aardige chauffeur heeft helpen tillen
- Extra tips van de chauffeur

E. Smit

Prima prijs, eenvoudig besteld

Bij bestellen en thuisbezorgen heb je de goederen de volgende dag in huis, bij bestellen en afhalen kan het twee werkdagen duren. Deze logica ontgaat me.

WR

Goed dat me bij het afhalen aan de balie nog even werd gevraagd of ik echt items van twee verschillende systemen wilde. Toen ik aangaf dat dat alleen was om te meten en bekijken, werd me ter plekke... Goed dat me bij het afhalen aan de balie nog even werd gevraagd of ik echt items van twee verschillende systemen wilde. Toen ik aangaf dat dat alleen was om te meten en bekijken, werd me ter plekke gelegenheid dat te doen, zodat ik van een deel van de bestelling meteen een restitutie kreeg. Top service!

Klant bij afhalen de gelegenheid geven de order te veranderen.

v Dijken

wouters harry

Alles 10 op 10

Huub

Werd netjes na gebelt over order