8.2/10
Productinformatie op de website

Verbove Verbove

Uitstekende ervaring

Razendsnelle levering en goed advies

Goed op prijzen vd concurrent letten met name voor de accesoires

Teun

Snel, duidelijk en goedkoop

Er stond geen foto van het product op de site

Kamerling

Uitstekende ervaring

Ondanks dat de website aangaf dat er 1 stuk op voorraad was in het filiaal i. de buurt, bleek dat niet het geval. De volgende dag was het onderdeel er wel en konden wij het meteen ophalen. Super... Ondanks dat de website aangaf dat er 1 stuk op voorraad was in het filiaal i. de buurt, bleek dat niet het geval. De volgende dag was het onderdeel er wel en konden wij het meteen ophalen. Super geregeld!

Garnier

Goede ervaring

Koos

Snelle levering en behulpzaam bij het op de juiste plaats zetten van de bestelde goederen. Vriendelijke medewerkers en prima after sales bij het ontbreken van een onderdeel.
Topbedrijf!

Becks

den hertog

Uitstekende ervaring

Deskundig en de goede adviezen

Nee prima zo

Rosenkranz

Uitstekende ervaring

De bediende aan de balie moest drei keer teruggaan om het juiste onderdeel halen. Hij had niet goed geluisterd naar mijn vraag en niet goed gekeken naar het voorbeeld dat ik mee had genomen. De bediende aan de balie moest drei keer teruggaan om het juiste onderdeel halen. Hij had niet goed geluisterd naar mijn vraag en niet goed gekeken naar het voorbeeld dat ik mee had genomen.
Gelukkig had ik zelf in de gaten dat het niet klopte, anders had ik terug moeten komen naar de winkel voor een klein maar belangrijk onderdeel.

Luister heel goed naar de klant en verdiep je voldoende in zijn vraag om de juiste dienst te kunnen bieden.

onbekend

Uitstekende ervaring

Uiterst vriendelijk. Uitleg over beste manier van installeren en spontaan aangeboden om het gekochte in de auto te leggen. Prima service!

Beyer

Uitstekende ervaring

Zeer goede service en erg klantvriendelijk.

Betere reactie voor bestellingen.
Eventueel contact opnemen met koper.