Productinformatie op de website

Klein

Online besteld en snel geleverd

Marcel

korte leveringstermijn, keurig volgens planning, prettige afhandeling in de winkel

Het was nogal druk in de winkel, mogelijk vanwege het tijdstip waarop ik er was (eind van de dag). Misschien handig om te melden welk moment van de dag men snel geholpen kan worden

Hans Godijn

Zeer goede service. Heel aardig personeel. Belt je op hoe het met de vordering gaat van je bestelling. Ook in de winkel zijn ze heel erg aardig naar klanten toe en als het druk is zorgen ze dat je... Zeer goede service. Heel aardig personeel. Belt je op hoe het met de vordering gaat van je bestelling. Ook in de winkel zijn ze heel erg aardig naar klanten toe en als het druk is zorgen ze dat je zo snel mogelijk aan de beurt komt. Lijkt allemaal mooi maar het is echt zo.

Klantenservice
Enorm klantvriendelijk.

Deeky

Altijd zeer bekwaam personeel. Weet wat je nodig hebt, waar je tegen aan loopt en denkt mee met een oplossing. De spullen zijn altijd van degelijke kwaliteit voor een normale prijs. Voor al mijn... Altijd zeer bekwaam personeel. Weet wat je nodig hebt, waar je tegen aan loopt en denkt mee met een oplossing. De spullen zijn altijd van degelijke kwaliteit voor een normale prijs. Voor al mijn leiding werk ga ik naar Warmteservice.

- zeer vakbekwaam personeel in de winkels
- ruim assortiment
- kwaliteit van de producten licht hoog.

- de prijs op sommige producten kan wat lager al betaal ik liever wat meer met de service die nu wordt gegeven dan dat ik het uit een rek pak zonder service (dit kost uiteindelijk meer).

- de chat op de website heeft geen functie om fotos te versturen.

J . Spijkerman

Goede service en correcte afhandeling van een vermissend pakket .

Eric

Professioneel

VELDHUIS

Prima relatie

geen mening

geen mening

Onno

Goed geholpen door de vriendelijke medewerkers!

Chris Timmerman

Vriendelijk aan de balie

Zoekfuncties verbeteren in de webshop.

Marco

Goede service

Goede website

Mogelijk groter inkopen om te kunnen concurreren met de concurrent