8.2/10
Productinformatie op de website

Otterspeer

Redelijke ervaring

het product is er ...

Op de website werd aangegeven dat de order die ik geplaatst had, binnen 7 a 8 werkdagen geleverd zou worden bij vestiging oost Rotterdam. Na 7 werkdagen besloot ik eens te bellen om informatie over... Op de website werd aangegeven dat de order die ik geplaatst had, binnen 7 a 8 werkdagen geleverd zou worden bij vestiging oost Rotterdam. Na 7 werkdagen besloot ik eens te bellen om informatie over mijn order te vragen, één van uw collega's vertelde mij dat de levering van mijn product een maand zou duren. Het was opzich geen probleem geweest maar ik vond het wel heel jammer dat ik zelf moest bellen om deze informatie te krijgen. De meneer aan de telefoon kwam over alsof deze informatie al bij jullie bekend was. Nu hebben wij ons product en precies zoals we het willen. Wel jammer dat er tijdens de after sales (en het ophalen van het product) geen excuus kwam of iets in die richting...

Snoei

Groor door 'klein' te blijven

n.v.t.

Westerwaal

Goede ervaring

Helaas was 1 van de bestelde onderdelen niet geleverd, maar dat werd binnen 1 week weer gecorrigeerd

van Lent

Voogt

Sitaram

Goede ervaring

Contact met klant is subliem. Geen mailtje dat bestelling binnen is, maar een telefoontje !

Kulik

Van der Poll

Redelijke ervaring

Had bericht gekregen dat mijn bestelling binnen was tijdens afhalen bleek het er nog niet te zijnbeetje jammer dus

Polak

Gewoon zo door gaan