Productinformatie op de website

Velden

Voldoende keus en ook voordelige keus. Helaas is het motto vandaag besteld morgen in huis niet waar omdat je afhankelijk bent van Post.nl die de tijden en dagen blijft veranderen. Een DHL zou een... Voldoende keus en ook voordelige keus. Helaas is het motto vandaag besteld morgen in huis niet waar omdat je afhankelijk bent van Post.nl die de tijden en dagen blijft veranderen. Een DHL zou een betere optie zijn.

Veel keus en voordelige prijzen

Andere vervoerder zoeken want van de post.nl kan je niet opaan

Mehmet deli

We zijn tevrede

Meer informatie over gebruik van apparaten

Peter

Vriendelijke bediening. Komen afspraken na en doen niet moeilijk als je een keer iets verkeerd besteld hebt.

G.c

Snelle levering goede service

Feddema

Goed en snel geregeld

wim

Wij hebben de verzending van onze wastafel naar Heemstede gevraagd en daar hebben wij opgehaald. Jullie zijn geweldig

M.J.

Alle pakketten worden op mijn adres afgeleverd op de 8e verdieping van het appartementengebouw op Vrijzicht. Voor de deur van het appartement. Het gebouw heeft twee liften. Er zijn twee afleveringen... Alle pakketten worden op mijn adres afgeleverd op de 8e verdieping van het appartementengebouw op Vrijzicht. Voor de deur van het appartement. Het gebouw heeft twee liften. Er zijn twee afleveringen geweest waarvoor ik naar de voordeur van het gebouw moest. Die van Warmteservice en lang geleden een pakket wijn. Bij de leverancier van de wijn heb ik nooit meer iets besteld. Als Warmteservice bij hun afleverpraktijk blijft, was dit mijn laatste order bij jullie. Ik had ook verwacht, dat de bestelling (een WC pot), verpakt zou zijn.

Math Lemmens

Snelle service en tevreden over het geleverde product

WPS

Perfect !!