Productinformatie op de website

S

Goede en snelle levering besteld en de volgende dag al bezorgd.

Snelle reactie en levering

Loer

Youri

Super fijne jongens, denken mee, zijn niet beroerd om wat uit te zoeken voor je. Stuk voor stuk toppers! Altijd even gezellig om een bakkie te doen

3 gezellige toppers

Ga zo door!

M stoffelen

Erg prettig

Xxx

Goeie communicatie via de chat en snelle levering.
Vriendelijke hulpzame bediende die alles voor mij in de auto bracht
Top!!

Zie mijn eerste reactie.
Goeie communicatie
Snel antwoord
En behulpzamen bediening op afhaalpunt

Heb er niet eentje kunnen ontdekken, zeer tevreden

R Schmidt

Goed en duidelijk gecommuniceerd, goed verpakt, snel geleverd. Geen verbeterpunten

Alex

Professionele aanpak

M

De bestelling plaatsen was makkelijk, het pakket kon ik de volgende dag ophalen, ik had gekozen voor de locatie bij de Jumbo in Drunen, maar gelukkig zag ik op tijd dat het pakket in Elshout was... De bestelling plaatsen was makkelijk, het pakket kon ik de volgende dag ophalen, ik had gekozen voor de locatie bij de Jumbo in Drunen, maar gelukkig zag ik op tijd dat het pakket in Elshout was afgeleverd. Dat snapte ik niet helemaal, maar het was een erg grote doos met een kleinere doos er in, misschien konden ze hem niet kwijt bij de Jumbo, of bij de Jumbo in de pakkettenmuur. Maar ik denk dat jullie hier niks aan kunnen doen.

dat je het eventueel ook kunt afhalen in de buurt.
dat je het kunt laten bezorgen bij een afhaalpunt van postnl

Jelle

Snelle goede service, ook als er iets niet in orde is met het bestelde product. Uitstekende support en aftersales.

Duidelijke webpage, eenvoudige bestel procedure en goede communicatie over bestelling en bezorging.

Ik kreeg via de chat niemand te pakken, maar telefonisch kreeg ik direct een medewerker. Uitstekend geholpen, maar vond het verrassend dat de chat niet leek te werken terwijl ik telefonisch direct... Ik kreeg via de chat niemand te pakken, maar telefonisch kreeg ik direct een medewerker. Uitstekend geholpen, maar vond het verrassend dat de chat niet leek te werken terwijl ik telefonisch direct iemand te pakken had.

JM

Goede service, behulpzaam.