8.2/10
Productinformatie op de website

Visser

Uitstekende ervaring

De after sales is uitstekend, de radiator die geleverd was had transportschade binnen 3 dagen omgeruild complimenten

Vooral zo door gaan, ik zal iedereen aanraden bij jullie te bestellen

Heijkoop

Uitstekende ervaring

Bestelling en levering conform de voorwaarden.

van der Stel

Uitstekende ervaring

Snelle telefonische reactie na online bestelling.

Meerdere van de 4 zinken regengoten zijn beschadigd afgeleverd.

van den Heuvel

Uitstekende ervaring

Goede en overzichtelijke website met duidelijke informatie per artikel. Makkelijk bestellen en snelle levering. Geen probleem om een verkeerd besteld artikel om te ruilen. Vaak kennis bij het... Goede en overzichtelijke website met duidelijke informatie per artikel. Makkelijk bestellen en snelle levering. Geen probleem om een verkeerd besteld artikel om te ruilen. Vaak kennis bij het personeel aanwezig.

Mogelijk punt van verbetering als product niet bij bepaalde winkel aanwezig is dat dit sneller via ander filiaal geleverd kan worden.

van Emmerik

Uitstekende ervaring

Of het nu over een simpel nippeltje gaat of een complete CV installatie. Je krijgt optimale aandacht op je vraag.

Baas

Redelijke ervaring

prijs kwaliteit verhouding

Mijn eerste bestelde artikel bleek niet leverbaar te zijn. Dit kam ik pas te weten nadat ik na 5 weken belde waar mijn bestelde artikel bleef. Uit eindelijk een ander type besteld, die wel geleverd... Mijn eerste bestelde artikel bleek niet leverbaar te zijn. Dit kam ik pas te weten nadat ik na 5 weken belde waar mijn bestelde artikel bleef. Uit eindelijk een ander type besteld, die wel geleverd werd

van der heiden

Goede ervaring

De radiator was snel geleverd, maar het rooster kwam beschadigd uit de doos. Ik heb het rooster terug gebracht om te ruilen. Maar in mijn mening horen we er niks meer van. En duurt en omruilen van... De radiator was snel geleverd, maar het rooster kwam beschadigd uit de doos. Ik heb het rooster terug gebracht om te ruilen. Maar in mijn mening horen we er niks meer van. En duurt en omruilen van een roostertje wel erg lang. Mvg

Garnier

Goede ervaring

Lopes

artys

Redelijke ervaring

Bestellen verloopt makkelijk.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Lervertijd in mijn geval was te lang (levertijd volgens website twee werkdagen, werkelijk geleverd na drie weken)
Duidelijkheid minder (voorraad op website bleek niet te kloppen en...
Duidelijkheid minder (voorraad op website bleek niet te kloppen en de spullen zouden bij de fabrikant besteld worden)