Productinformatie op de website

Richard

Fijne winkel. Vrijwel alles op voorraad, kundige lui en redelijk prijzen.

Fijne winkel. Vrijwel alles op voorraad, kundige lui en redelijk prijzen.

T

Gerard

Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.
Vriendelijk groet Goede service en als je het bedrijf nodig hebt geen “ het bewuste verhaaltje van al onze medewerkers zijn in gesprek………”.
Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.
Vriendelijk groet
Gerard

D

Boomgaard

Snelle bezorging, goed geholpen.

bert de beer

Op de verkeerde foto op de site, goed

bij jullie in de shop perfect .

Wim van der Klugt

Zeer positief, had een klein probleem met mijn op de website van WS bestelde Honeywell thermostaat, stuurde woensdag rond 17.30 uur een mail, werdt 17.32 uur al gebeld door een vriendelijke... Zeer positief, had een klein probleem met mijn op de website van WS bestelde Honeywell thermostaat, stuurde woensdag rond 17.30 uur een mail, werdt 17.32 uur al gebeld door een vriendelijke medewerker van WS, mijn probleem uitgelegd, hij stelde voor de thermostaat om te ruilen voor een ander model, dit zou hier kunnen in het Eindhovense filiaal van WS, de volgende dag naar WS Eindhoven gegaan, daar werdt de thermostaat probleemloos omgewisseld, moest wel het andere model eerst afrekenen en daar namen ze de oude terug (ik dacht nog als dat maar goed gaat) 's-middags rond 15.30 uur was het bedrag van mijn oude thermostaat inclusief verzendkosten al op mijn rekening bijgeschreven !! Ongelooflijk wat een service !!!

Goede service en bereikbaarheid

Misschien iets duidelijker op de website vermelden dat de Honeywell DT4M leverbaar is als oscillende en aan/uit uitvoering ?

Joey

Ik ben over het algemeen tevreden met jullie service. Vriendelijk en net personeel.

Wat mij alleen wel tegen valt dat ik producten bestel op jullie site om af te halen. Vervolgens is het niet meer leverbaar. Vervangend artikel. Koppelingen moesten besteld worden en waren duurder ivm levertijd?
Moet ik vervolgens 25 euro op een order van bijna 1700 euro bijbetalen. Dit had ik dan van de winst af getrokken en niet verrekend als ik jullie was.

Alex

Goed geholpen, snelle service en grote voorraad. Prima zaak.

snel en goed

geen bij deze order.

Leistra

Top

Behulpzaam in winkel en telefonisch

(Links naar) technische informatie op website bijv. technische tekeningen met maten

Kooy56

Ga zo door