Productinformatie op de website

Wijtenburg

Prima. De mensen zijn (ik mijn ogen) technisch geschoold. Zijn installateur of zijn het geweest. Dit betekend dat Warmteservice geen dozen schuivers zijn, maar mensen die bij vragen kundig... Prima. De mensen zijn (ik mijn ogen) technisch geschoold. Zijn installateur of zijn het geweest. Dit betekend dat Warmteservice geen dozen schuivers zijn, maar mensen die bij vragen kundig adviseren.

Techneuten met kennis van zaken. Wat voorraad is op de site is ook werkelijk voorraad in de winkel. Ze verkopen alleen het beste in het markt segment. Dus geen chineese low cost met alleen een... Techneuten met kennis van zaken. Wat voorraad is op de site is ook werkelijk voorraad in de winkel. Ze verkopen alleen het beste in het markt segment. Dus geen chineese low cost met alleen een goede prijs.

De wachttijd bij ophalen mag wat korter.

Ben

Als zeer prettig ervaren, weten waar ze overpraten.

snelle levering alles in huis wat ik nodig had. vakmensen die alle vragen beantwoorden.

Dol

Vriendelijk professioneel en snel

Mar

C. Peters

Snel en correct geregeld

Michel

Site is overzichtelijk. Bestellen makkelijk. Alleen het beloofde bezorgmoment liet de wensen over. 2-4 werkdagen werd een week later. Dus een vrijdag. De dag zelf krijg je om 3 u in de middag een... Site is overzichtelijk. Bestellen makkelijk. Alleen het beloofde bezorgmoment liet de wensen over. 2-4 werkdagen werd een week later. Dus een vrijdag. De dag zelf krijg je om 3 u in de middag een mail dat het nog een week duurt. Waar ging het fout.

Wees duidelijk. Waar lag de fout qua bezorging. Mijn klant teleurgesteld. Communiceer en wees duidelijk.

Wasian B.V.

Warmteservice Parnassusweg Amsterdam is echt goede zaak met heel veel kennis en goede adviezen.

Bij Warmteservice Parnassusweg in Amsterdam krij ik goede adviezen en alles wat ik nodig hebt is op voorraad

Niets

Hans Hoetink

Al jaren met veel plezier zaken mee gedaan, echter vind ik het nu een groot gemis dat de vestiging op zaterdag niet meer open is, graag zou ik dit z.s.m. weer teruggedraaid zien worden.

Vriendelijke mensen en meedenkend

Trage app geworden sinds update

Rob

Online besteld, opgehaald in Leiden de volgende ochtend . Werkt echt super

Marianne van den Elshout

Heel fijne thuisbezorging.Na een probleem zeer vriendelijk behandeld aan de telefoon.Probleem inmiddels opgelost.