Productinformatie op de website

Ruud

Sneller bezorgd dan voorspeld, goed verpakt en product voldoet aan verwachtingen.

Duidelijke website, vlotte reactie op chat en snelle levering.

KoersMontage

Snel en betrouwbaar

Jacky Stam

Eenvoudig online te bestellen en de volgende dag kunnen ophalen top 👍

Alles was zeer goed te bestellen en snel op te halen en nette verkopers

Liever geen naam

Verwarmingsketel besteld via internet.
Zelf opgehaald bij vestiging Leiden. Medewerker was vriendelijk en bracht de ketel uit het magazijn tot in de auto.
Prima service dus.

JP

Goede service, snel en goed overzicht welke nieuwe thermostatische radiatorkranen de oude modellen vervangen. Alleen de bezorging door post nl heeft op zich laten wachten, 3 dagen later dan beloofd.... Goede service, snel en goed overzicht welke nieuwe thermostatische radiatorkranen de oude modellen vervangen. Alleen de bezorging door post nl heeft op zich laten wachten, 3 dagen later dan beloofd. Maar door de black- friday situatie zal dat normaal zijn denk ik.

R Vink

Super goed geholpen

De geboden hulp, vriendelijkheid en kennis van zaken.
Mijn complimenten.

Moest helaas wel even wat langer wachten ( 40 minuten) in Zwijndrecht voordat ik mijn verkeerd bestelde product kon omruilen. Dit was op donderdag middag om 15:30. Kan natuurlijk gebeuren, was niet... Moest helaas wel even wat langer wachten ( 40 minuten) in Zwijndrecht voordat ik mijn verkeerd bestelde product kon omruilen. Dit was op donderdag middag om 15:30. Kan natuurlijk gebeuren, was niet de enige persoon die de winkel bezocht. Mogelijk een personeelslid meer rond dit tijdstip?

Klaasjan

Keurig netjes geholpen. Tot in de auto aan toe

Jansen

Van kop tot staart een fantastisch bedrijf.
De website is prettig navigeren en na het plaatsen van de bestelling werd vrijwel meteen contact opgenomen
om een en ander nog even door te...
Van kop tot staart een fantastisch bedrijf.
om een en ander nog even door te nemen. De bestelling kon de volgende dag worden opgehaald; prettige ontvangst, zeer behulpzaam en buitengewoon kundige medewerkers. Goed bereikbaar, mooi bedrijfspand ook. Een volgende keer zeker weer bestellen bij Warmteservice .

Sjaak

Iets besteld en afgehaald bij Warmteservice naar volle tevredenheid.
Als beloning wordt je 'gebombardeerd' met ongewenste reclame.
Beste Warmteservice, ik heb al iets gekocht bij jullie....
Iets besteld en afgehaald bij Warmteservice naar volle tevredenheid.
Als beloning wordt je 'gebombardeerd' met ongewenste reclame.
Beste Warmteservice, ik heb al iets gekocht bij jullie. Mocht ik weer iets nodig hebben dan kom ik waarschijnlijk weer bij jullie uit.
Stop aub met het door de strot duwen van aanbiedingen!

Goede service

Stop met ongewenste reclame na aankoop.

kok

duidelijk en goede prijs