Productinformatie op de website

Tjeerd

Perfecte levering!

Jeroen

Bestelling via internet was snel binnen. Bij afhalen bestelling goed geholpen en medewerker heeft meegeholpen spullen in de auto te laden

Jack

Hoewel de wachttijd 2-4 dagen zou zijn had ik mijn bestelling al de volgende dag.

kant

T was een heel gedoe, ik kwam een warmtepomp halen en had een grote auto. toen ik aankwam kreeg ik pas de waarschuwing dat hij niet mocht liggen. dus moet nu ook een karretje ergens vandaan toveren.

Raymond Sladek

Warmteservice zorgt (via mijn installateur) voor zeer goede oplossingen. Top bedrijf!

Staan echt voor service.

Slechte producten uit assortiment nemen ;)

Erik Dekker

Ik ben zeer vriendelijk en professioneel zowel door de telefoon als aan de balie geholpen met bestellen en afhalen ban mijn order. Complimenten ook doorgeven aan de medewerker. Zeer... Ik ben zeer vriendelijk en professioneel zowel door de telefoon als aan de balie geholpen met bestellen en afhalen ban mijn order. Complimenten ook doorgeven aan de medewerker. Zeer klantvriendelijk en goede prijzen. Gewoon TOP!!!

Klantvriendelijk, professioneel, ruime keuze, kwaliteit.

Harm

Makkelijk online bestellen, ook bij kleine order omvang, berichtje bij beschikbaarheid.
Ik kom zelf afhalen en reken af, prima !

Lage drempel, zie ervaring beschrijving voor mij.

Nauwkeurigheid van product informatie op website, ook juiste plaatsje bij productomschrijving. Viel op bij m.n. elektrische componenten

Harm

Ik kom zelf afhalen en reken af, prima !

Lage drempel, zie ervaring beschrijving voor mij.

ML Techniek

Online een bestelling geplaatst van een infrarood panneel welke later is afgehaald in nieuwegein

groot assortiment diverse producten. meerdere vesstigingen. klantvriendelijk. zaterdag open.

Bestelling geplaatst als zakelijke klant. geen automatische incasso. iedere factuur van te voren betalen dmv ideal. maar 5 % marge op onderdelen. kortere levertijden.

Peter Leistra

Top