Productinformatie op de website

van der Lande

Goede en snelle service,en vriendelijk personeel.

Altijd een terugkoppeling over je bestelling.

Zou het niet weten,gewoon zo doorgaan.

Ludoph

De website is overzichtelijk en bestellen gaat eenvoudig. Het lukte me echter niet op met de creditcard te betalen hoewel dat wel één van de opties was. Omdat ik de telefoon niet kon opnemen, werd... De website is overzichtelijk en bestellen gaat eenvoudig. Het lukte me echter niet op met de creditcard te betalen hoewel dat wel één van de opties was. Omdat ik de telefoon niet kon opnemen, werd ik gevraagd om terug te bellen voor het maken van een afspraak voor de aflevering. Het lukte me niet om contact te krijgen via zowel direct telefoonnummer (terugbelverzoek ingesproken), klantenservice en email. Na een aantal dagen werd ik gebeld maar niet naar aanleiding van mijn terugbelverzoeken want daarvan was uw medewerker niet op de hoogte.

Zie antwoord op vraag 1.

Keuning

Slecht. Bestelling doen via internet; verwacht je dat het klaar ligt als je een mail krijgt. Eerst 20 minuten in de kou staan wachten. Vervolgens moet de bestelling nog bij elkaar gezocht worden.... Slecht. Bestelling doen via internet; verwacht je dat het klaar ligt als je een mail krijgt. Eerst 20 minuten in de kou staan wachten. Vervolgens moet de bestelling nog bij elkaar gezocht worden. Als je dan ook nog het verkeerde materiaal meekrijgt, word je daar niet vrolijk van. Bellen dan maar. 15 minuten later nog niemand aan de lijn. Pas de volgende dag kunnen ruilen. Laconieke reactie van het personeel.

Duidelijke site.

Maak de bestelling vooraf klaar. Dan kan de klant heel snel 'in en uit'. Voorkomt wachttijden en frustratie.

Laura

Warmteservice doet hun naam geen eer aan. Laat de klant in de kou staan. Komt niet met een service gerichte oplossing.

Vriendelijk

Slechte service naar de klant. Fouten zijn menselijk en kunnen gemaakt worden. Maar dan is het wel belangrijk om met een klantgerichte oplossing te komen.

de Munck

Momenteel slecht. Op 3-2-2021 heb ik u een mail gestuurd over een verkeerde levering, waarop ik geen respons heb gekregeh

Reageren op mijn mail

Westerhof

Goed aanbod, vriendelijke prijzen en nette service.

Correcte service.

van Orden

Duidelijke site en snelle levering

Snel bij gezocht product

Meer info in de diepte per product, doorverwijzing naar producent

Pettinga

Huizing

Prima bedrijf met nette prijzen.

Mooie site met goed assortiment.

De voorraad en leverdatums kunnen beter, wijkt wel af met de werkelijkheid.

Roeters

Klantvriendelijk,goede bezorging, en advies.

Snelheid,voorraad, gedegen advies.

Voor mij niet aan de orde.